rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).  (Luettu 461321 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #300 : 12.01.2015 kello on 19:42 »
Muistat väärin, kukaan ei ole väittänyt että kuvissä esiintyvvissä paloissa (vuosimallista 1992) ei olisi XPS eristettä. Samanlaiset palat saisi irti myös vm-91 takaseiästä. Niin ja Pamauksen isomman LMC.n vm-05 lattia on XPS eristeinen, seinät ja katto taasen lienee eristetty 24mm styroxilla.
PS myös tuollaisen vm-91 LMC.n katto ja takaseinä XPS (Foam) eristetty. Seinässä styrox eristys.

Tässä Tahko kertoo että minun vaunun seinässä on styrox eristys. On se silloin pakko uskoa.

Minä lopetan tämän keskustelun tässä ei ole mitään järkeä.

Toivottavasti asiat riitelee eikä miehet.  Thumb

Arvostan edelleenkin suuresti  Tahkon ammattitaitoa näissä asioissa.  Thumb Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2023 kello on 20:42
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #301 : 12.01.2015 kello on 19:50 »
Tässä Tahko kertoo että minun vaunun seinässä on styrox eristys. On se silloin pakko uskoa.

Ehkäpä sitten kannattaa palata sinunkin noissa viesteissä hieman taaksepäin, laitoit vain kuvan vaunusta et vuosimallia, tähän kaivoin sinulle kuvan puretusta  LMC vaunusta jonka omistaja sanoo olevan vuosimallia 1991 ja kuvissa seinässä on Styrox eriste. Totuus lienee että vaunu joka kuvissa esiintyy on vuosimallia 90 ja käyttöönotto 1991.
 Sen jälkeen ilmoitit vaunusi olevan vm 92 ja eristeenä XPS, en ole tätä kait missään vaiheessa kiistänyt jos olen niin eredyksessä näin olen toiminut, tämän jälkeen sitten korjasit vuosimallin olevan 1991 ja soppa on valmis.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #302 : 12.01.2015 kello on 20:29 »
Mielenkiintoista. Tahko tuolla edellä kirjoittaa että LMC vm.91 varsinaiset sivu SEINÄT ovat tyroksia ei foamia . Eikö näin. No, tämä Pamauksen vaunun vuosimalli on -91 rekist.-92.
Kävimpä tässä vielä tiirailemassa noista seinän pikku aukoista joista erottui selvä foam rakenne. En tiedä mikä tässä yhtälössä mättää kun näyttäis että väärä tietoa on jossakin . Eihän tämä ihan maailman lopun asia ole mutta kuitenkin läheltä liippaa. :D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #303 : 12.01.2015 kello on 20:33 »
Ehkäpä sitten kannattaa palata sinunkin noissa viesteissä hieman taaksepäin, laitoit vain kuvan vaunusta et vuosimallia, tähän kaivoin sinulle kuvan puretusta  LMC vaunusta jonka omistaja sanoo olevan vuosimallia 1991 ja kuvissa seinässä on Styrox eriste. Totuus lienee että vaunu joka kuvissa esiintyy on vuosimallia 90 ja käyttöönotto 1991.
 Sen jälkeen ilmoitit vaunusi olevan vm 92 ja eristeenä XPS, en ole tätä kait missään vaiheessa kiistänyt jos olen niin eredyksessä näin olen toiminut, tämän jälkeen sitten korjasit vuosimallin olevan 1991 ja soppa on valmis.

Eli jos tuosta ymmärsin oikein, niin caravan-lehden juttu foam eristeestä ei olekaan höpö höpöä?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2023 kello on 20:42
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #304 : 12.01.2015 kello on 20:34 »
Mielenkiintoista. Tahko tuolla edellä kirjoittaa että LMC vm.91 SEINÄT ovat tyroksia ei foamia . Eikö näin. No, tämä Pamauksen vaunun vuosimalli on -91 rekist.-92.
Kävimpä tässä vielä tiirailemassa noista seinän pikku aukoista joista erottui selvä foam rakenne. En tiedä mikä tässä yhtälössä mättää kun näyttäis että väärä tietoa on jossakin . Eihän tämä ihan maailman lopun asia ole mutta kuitenkin läheltä liippaa. :D

Katsoppa jorma tuota edellistä viestiäni.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #305 : 12.01.2015 kello on 20:37 »
Katsoppa jorma tuota edellistä viestiäni.
Etkö siis ole kirjoittanut että seinät ovat tyroxia ;) Siis tuolla aiemmin.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2023 kello on 20:42
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #306 : 12.01.2015 kello on 20:39 »
Eli jos tuosta ymmärsin oikein, niin caravan-lehden juttu foam eristeestä ei olekaan höpö höpöä?

Karavanlehden liitteessä sanotaan eristeen olevan Polyuretaania eli tuttavallisemmin uretaania. Eli höpö höpöä tai täyttä soopaa .
Mä kyllä alan epäillä että ette te voi olla tosisanne enää.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2023 kello on 20:42
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #307 : 12.01.2015 kello on 20:40 »
Etkö siis ole kirjoittanut että seinät ovat tyroxia ;) Siis tuolla aiemmin.

Siis nyt tosiaankin kannattaa lukea noita edellä olevia viestejä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #308 : 12.01.2015 kello on 20:41 »
Eiköhän olisi nyt aika lopettaa tämä keskustelu.

Olemme oppineet kaikki jotain uutta vanhasta vm 1991 LMC:stä

Tai ainakin minä olen suuresti yllättänyt siitä, että vaunussani on Foam rakenne.

« Viimeksi muokattu: 12.01.2015 kello on 21:02 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #309 : 12.01.2015 kello on 20:47 »
Eiköhän olisi nyt aika lopettaa tämä keskustelu.

Olemme oppineet kaikki jotain uutta vanhasta LMC:stä

Tai ainakin minä olen suuresti yllättänyt siitä, että vaunussani on Foam rakenne.


Harmi kun pitää lopettaa juuri kun päästiin hyvään alkuun. Toki sopii tämäkin. Uskokoon kukin mihin tahtoo. Kuitenkin oli kiva nähdä, että ainakin LMC on rakentanut jo -90 luvun alussa foam rakenteisia vaunuja. Kiitos keskustelijoille. :D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2023 kello on 20:42
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #310 : 12.01.2015 kello on 21:25 »
Harmi kun pitää lopettaa juuri kun päästiin hyvään alkuun. Toki sopii tämäkin. Uskokoon kukin mihin tahtoo. Kuitenkin oli kiva nähdä, että ainakin LMC on rakentanut jo -90 luvun alussa foam rakenteisia vaunuja. Kiitos keskustelijoille. :D

Ei kannata kesken lopettaa, nyt vielä kun joku viisaampi osaisi antaa vastauksen väitteeseen (alkuperäinen väite) että LMC.n vaunuissa ollut Foam (xps) rakenne vuodesta 1991 lähtien. :D

Voi myös olla että viisaammat vaan nauraa partaansa ::)

« Viimeksi muokattu: 12.01.2015 kello on 21:37 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #311 : 12.01.2015 kello on 21:38 »
Ei kannata kesken lopettaa, nyt vielä kun joku viisaampi osaisi antaa vastauksen väitteeseen (alkuperäinen väite) että LMC.n vaunuissa ollut Foam (xps) rakenne vuodesta 1991 lähtien. :D


Oikeastaan ei kannatakkaan.Joo, tuo oli alkuperäinen väite. Samaa mieltä. ;)
Ai, että onko niitä viisaampiakin.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2023 kello on 20:42
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #312 : 12.01.2015 kello on 21:45 »
Oikeastaan ei kannatakkaan.Joo, tuo oli alkuperäinen väite. Samaa mieltä. ;)
Ai, että onko niitä viisaampiakin.

Minä siis väitän edellenkin että tuo alkuperäinen väittämä ei pidä paikkaansa. Mutta senhän jo tiesinkin

Ja kyllä niitä viisampiakin löytyy runsain määrin Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #313 : 12.01.2015 kello on 21:54 »
Minä siis väitän edellenkin että tuo alkuperäinen väittämä ei pidä paikkaansa. Mutta senhän jo tiesinkin

Ja kyllä niitä viisampiakin löytyy runsain määrin Thumb

Niin ja minä väitän, että Pamuksen -91 vuosimallin LMC.n ainakin seinärakenne on sinistä foamia.Vanhat silmäni eivät petä tässä asiassa.
Voisko olla niin että edellisessä vuosimallissa osa oli styroksia ja tässä -91 ympäri vaunun foamia.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.09.2023 kello on 20:42
Vs: Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
« Vastaus #314 : 12.01.2015 kello on 22:04 »
Niin ja minä väitän, että Pamuksen -91 vuosimallin LMC.n ainakin seinärakenne on sinistä foamia.Vanhat silmäni eivät petä tässä asiassa.
Voisko olla niin että edellisessä vuosimallissa osa oli styroksia ja tässä -91 ympäri vaunun.

Mutta kun tuo alkuperäisessä väittämässä ei ollut kyseessä yksittäinen vaunu/malli tai vuosimalli vaan LMC.n vaunut vuodesta 1991 eteenpäin.
Se kait jo aiemmin todettu että vuosimalleittain/malleittain löytyy Foam. eristeisiä vaunuja.(ja osittain Foam eristettyjä)
Muutenhan tällä ei ole mitään merkitystä, mutta jos joku on ostamassa esim Vuoden 2006 LMC vaunua, saattaa tuosta lauseesta tulla sellainen käsitys että siitä löytyy Foam eristys koko vaunusta, vaikka asia ei näin olekkaan.