Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (184/307) > >>

TLP:
Tuossa ois kyllä oiva aihio rakennella, tuo 8200:n Astro  Thumb

Ei tulis joka kulmalla vastaan samanlaista, kun omansa valmiiksi saa  ;D

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.02.2017     kello on 14:01 ---En kiinnittänyt Paavon pihalla tuohon leveyteen huomiota. Samaan aikaan oli huollossa jonkin kerran.
Tuon leveyden jotta onko 2,5 metristä kertoi Paavo ja kertoi vielä nimetkin kenellä ne oli (ainakin aikoinaan)

Ovikelloa ja baarikaappia ihmiset ihmetteli ja myöskin ulkoisen paineveden sisäänottoa pohjassa.
Toisaalta kyllä ne aikapitkään katselivat etelä-Euroopassa tuollaista meidän 7000:sta muutenkin.

--- Lainaus päättyy ---

No itsellä pisti silmään että onpa erikoisen pitkä astro ja leveys myöskin.. se jäi siihen se tutustuminen. Sisällekkin olisin päässyt kurkkaamaan, jos oisin tahtonut. Arvailuihin perustu sun vastaukset.. mutta mulla muistin syövereihin, kun myynnissä olin jokin vuosi sitten nähnyt kyseisen vehkeen ja siinäkin oli maininta 250.

K.E.V:
No pitemmälle Astrolla peruuttanut kuin sinä eteenpäin. Muista kirjoittaa tästä lähtien hyvin tarkistettua asiaa. Esim hinnat myytäviin kohteisiin  :-*
Ja lämppärineuvonnat ruotuun  :(

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.02.2017     kello on 18:06 ---No pitemmälle Astrolla peruuttanut kuin sinä eteenpäin. Muista kirjoittaa tästä lähtien hyvin tarkistettua asiaa. Esim hinnat myytäviin kohteisiin  :-*
Ja lämppärineuvonnat ruotuun  :(

--- Lainaus päättyy ---

Joo. Turha huoli. Lämppäreissä en oo kerennyt/jaksanut neuvoja antaa, kun olet hyvä valvoja. Myynti tarvikkeista kaikki on saaneet hinnan , kunhan kysyneet ovat. Ei nuo Astrot kovin laadukkaitten maineessa ole, kuten  voisi olettaa.

Eikös nämä sinun myytävät kohteet kuuluisi kaupalliseen osioon, kun firman piikkiin menee?

Ps. Miten sä näät nämä mun kirjoitukset, kun oot ingooranut minut??

pamaus:
Taitaa kolmas harvinainen Astro 8000 ja Matkaaja 9804 lisäksi olla

KAbe i FInland 762

Tästä vielä pelastukseen.

https://www.nettivaraosa.com/matkailuvaunujen-varaosat-ja-tarvikkeet/2390370

Ja vielä samaan sarjaan CD 780

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta