Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (125/307) > >>

"Masi":
Noin teen itsekkin. Ammattimies tekee matkamökki hommat ja minä omiani sen aikaa. Molemmat hyötyy ja hommat on tehty oikein.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 27.07.2016     kello on 09:51 ---Kyllä minä käytän kerran vuodessa vaunun muutenkin huollossa. Kun tulee jonkin verran liikuttua niin jarrut kohdilleen ja nipat rasvaten. Siinähän ne mittaa kosteudet samana. Ymmärrän kyllä mikäli vaunu seisoo vaikkapa pihalla, kausipaikalla tms. Niin se vaadittava kosteusmittaus on hankala.
Itsekin nuo huollot voisi tehdä mutt mieluimmin teen jotain muuta  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Ei tuota mitään vaikeuksia viedä vaunua kosteusmittaukseen ja huoltoon vaikka on kausipaikalla ;) :D

K.E.V:
^
Ei kaikilla Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 27.07.2016     kello on 08:32 --- Elikkä samaa sontaa kaikki.. Että ei se Polarikaan oo mikään maailman napa vaikka 7v tiiveistakuu olisi.. Mitähän lukee pienellä präntättynä, kun tätäkään ei oo korjattu aikoinaan..?

--- Lainaus päättyy ---

Useimmiten, ilmeisesti aina, tarkastus on maksullinen ja se on joillekin ylikäymätön paikka. Ja sitten laiminlyönnin maksaa seuraava(t)  omistaja(t).

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 27.07.2016     kello on 09:05 ---Niinpä, mutta liekköhän tehdas kokonaan maksaa korjauksen?

--- Lainaus päättyy ---

Kai se tehdas oli, joka maksoi mun Burstnerin takuukorjauksen. Multa ei veloitettu muuta kuin ne tarkastukset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View