Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
K.E.V:
"Ulkomaantuontiin" erikoistunut liike. Jostain ne niitä tuo :laugh: :laugh: :laugh:
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.05.2016 kello on 12:36 ---"Ulkomaantuontiin" erikoistunut liike. Jostain ne niitä tuo :laugh: :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Vai olisko ulkoilmaantuontiin erikoistunu liike ;D
Aippe:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 18.05.2016 kello on 21:20 ---Totta varmaan joka sana, mutta taas toisaalta jos yksityiset menee koko ajan sivu suun, syystä tahi toisesta, niin pian huomaat että kesä tuli ja kesä meni, mutta vieläkään ei vaan ole sitä vaunua :-\
Henk.koht. todettiin ettei noiden käytettyjen hinnat näytä tippuvan riittävästi, luokkaa 10v saa olla ikää ennen kuin hinta on vasta about puolittunut, kun autoissa tuo tapahtuu jo 3-4v kohdalla. Siksi katse suunnattiinkin melko nopeasti uuteen kalustoon, se hintalisä ei nyt niin pajoa kuitenkaan ollut johonkin 5v ikäseen vrt. ja onhan se uusi aina uusi. Ja tässä tapauksessa kun se kiinnostava lopulta löytyi, ei sitä tässä maassa kukaan uutena myynytkään, joten saksaan oli katseet pakko suunnata, josta luottovälittäjäni sen sitten laivasikin tänne. Eli vaikka sitä uutta voisi luulla saavan helpommin kuten uutta autoa konsanaan, ei se vaunukauppa kuitenkiaan ihan samanlaista ole, kauden myyntierä saattaa olla jo loppu tai vaikka hinnastossa joku malli onkin, sirtä ei välttämättä maahantuoda silti lainkaan :-X
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on vaunu kausipaikalla mutta etsin vain hieman isompaa. Muutoin vain huvittaa ja mietityttää tuo yksityisten myyjien toiminta.
Laaga oli oivaltanut näköjään mitä olen etsimässä.
Jos ajattelee uutta niin sitä mikä on toiveissa hinta on ainakin nelinkertainen siihen mitä on varaa olipa vaunu sitten Suomesta tai Saksasta.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 19.05.2016 kello on 14:26 ---Minulla on vaunu kausipaikalla mutta etsin vain hieman isompaa. Muutoin vain huvittaa ja mietityttää tuo yksityisten myyjien toiminta.
Jos ajattelee uutta niin sitä mikä on toiveissa hinta on ainakin nelinkertainen siihen mitä on varaa olipa vaunu sitten Suomesta tai Saksasta.
--- Lainaus päättyy ---
Minkälainen vaunu olisi haussa, hintaluokka ja vaunun pituus/makuupaikkojen määrä? Mitään merkkimieltymyksiä tai sellaista mitä ei missään nimessä?
Beedro:
--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 19.05.2016 kello on 14:26 ---Minulla on vaunu kausipaikalla mutta etsin vain hieman isompaa. Muutoin vain huvittaa ja mietityttää tuo yksityisten myyjien toiminta.
--- Lainaus päättyy ---
Osta Aippe tämä minun vaunu.
http://www.nettikaravaani.com/cabby/800/1451508
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta