Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (103/307) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  5.04.2016     kello on 15:37 ---Totanoinnii.. onkos sulla koskaan ollut takavetoista, tai edes ajanut? Nimittäin tuo vetelemättömyys johtuu takavedosta..  :laugh:
Wanhaan hywään aikaan ei autot vedelleet  ;D ..tai nykyäänkään kuhan etu/ohjattavatpyörät eivät yksin hoida vetopuolta.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, aloitinhan minä takavetoisella 300-sarjan bemarilla ja myöhemmin sitten sain kokeilla enempi myös siskon 1-sarjan bemaria, se oli tosiaan sellainen auto joka meni kuivalla asfaltilla myös kuin kiskoilla. Jätin nuo takavetoiset tarkoituksella mainitsematta kun etuvetoisillahan se suurin osa nykyään ajelee.

K.E.V:
Kiskoilla tuo etuvetoinen Volvokin menee, ainakin nämä isommat mallit.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  5.04.2016     kello on 16:03 ---Kiskoilla tuo etuvetoinen Volvokin menee, ainakin nämä isommat mallit.

--- Lainaus päättyy ---

Ajotapakysymys tuo usein on. Itse tykkään antaa reilusti kenkää kiihdytyksissä ja sellainen etuvetoinen joka ei tuohon reagoi urissa ei ainakaan minun kohdalle ole sattunut. Tietty se alkaa hakemaan kun ohjaavat pyörät vetää ja veto siirtyy puolelta toiselle.

mjo33400:
Hyvin pysyy otsikko aiheessa. ;)

K.E.V:
Nyt sentään lähellä, eli aisan toisessa päässä  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View