Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
Laaga:
http://www.nettikaravaani.com/hobby/610/1451313 Tuossa ois vastakkainen suunta kuin Hitec illä. Tosin vaunu taitaa painaa n. 1900kg.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 4.04.2016 kello on 20:31 ---Tuossa ois vastakkainen suunta kuin Hitec illä. Tosin vaunu taitaa painaa n. 1900kg.
--- Lainaus päättyy ---
Tuota vaihtoa itse asiassa he jo ehdottikin, mutta tosiaan homma kaatui heti alkuunsa tuohon kokonaismassaan :( Tai no jos tuon veturinkin tuossa sitten samalla... Johan tässä on "sillä silmällä" katseltukin mm. Mazda CX-5, mutta ei taida p...e kestää moisia investointeja päällekkäin ja taitaa tuokin vaihtoehto kyllä kyykätä tuon Hobbyn edessä :-X
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 4.04.2016 kello on 20:48 ---Mazda CX-5
--- Lainaus päättyy ---
:o
Ei sillä että mulla mitään Mazdaa vastaan olisi mutta eikös se ranskalaisuus ole se HiTecin juttu ?
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 4.04.2016 kello on 20:52 ---Ei sillä että mulla mitään Mazdaa vastaan olisi mutta eikös se ranskalaisuus ole se HiTecin juttu ?
--- Lainaus päättyy ---
No onhan tuo talon 600cc Honda, joten ei mullakaan nyt sentään ihan kaikki menopelit ole patonkimaan tuotteita. Vai pitäsköhän sittenkin katsella tuonne Ford Kugan suuntaan, vetomassaa 2100kg ja olisi tuo moottoritekniikkaki n ennestään tuttua HDi:tä ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 4.04.2016 kello on 20:48 --- Mazda CX-5
--- Lainaus päättyy ---
Pidä tää. Mutta olisi Fordkin iso askel eteenpäin. Thumb
Eihän sen uusi tarvi olla?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta