Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (76/307) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ -  6.02.2015     kello on 17:43 ---Hieman kummastuttaa yhteystietojen vähäisyys. Ei edes puhelinnumeroa. Jos vaunu on yhtä siisti sisältä kuin päältä (kovin on vähän kuvia..)ja oikeasti kuiva niin se menisi kaupaksi samantien.

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla trolli koko ilmoitus. Tai sitten "nigerialainen".

MCL:
Kipin kapin 2000 maksamaan pankkitilille.

Sitten voikin lähteä suoraan poliisilaitokselle. ..

88k5:
Olen minä ostanut tavaraa tori.fi:stä - ihan vastaavanlaisella ilmoitustyylillä; ei yht.tietoja. Myyjän kannalta turvallista kun ei tarvitse jakaa puhnroa tai s-postios.

On siinä "Lähetä viesti" -linkki. Siitä täytät, niin myyjä ottaa sinuun yhteyttä haluamallaan tavalla.. toimii  Thumb
Ihan normaalilla tavalla sitten jatkuu puh., muulla viestinnällä, kuvilla, näytöllä kohti kauppaa..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  6.02.2015     kello on 19:47 ---Olen minä ostanut tavaraa tori.fi:stä - ihan vastaavanlaisella ilmoitustyylillä; ei yht.tietoja. Myyjän kannalta turvallista kun ei tarvitse jakaa puhnroa tai s-postios.

On siinä "Lähetä viesti" -linkki. Siitä täytät, niin myyjä ottaa sinuun yhteyttä haluamallaan tavalla.. toimii  Thumb
Ihan normaalilla tavalla sitten jatkuu puh., muulla viestinnällä, kuvilla, näytöllä kohti kauppaa..

--- Lainaus päättyy ---

Minulla kyllä iski heti sama epäilys kuin Bavarialla - jos on siisti ja kuiva, kukaan ei myy tuota parilla tonnilla.  Ja jokainen myyjä tietää ettei kukaan ei osta noin vähillä tiedoilla.
Pistäppä kokeeksi sähköpostisi tarjolle niin katsotaan miten käy  ;)

Rauno:
Laitoin kyselyn saas nähä mitä vastaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View