Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 6.02.2015 kello on 17:43 ---Hieman kummastuttaa yhteystietojen vähäisyys. Ei edes puhelinnumeroa. Jos vaunu on yhtä siisti sisältä kuin päältä (kovin on vähän kuvia..)ja oikeasti kuiva niin se menisi kaupaksi samantien.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla trolli koko ilmoitus. Tai sitten "nigerialainen".
MCL:
Kipin kapin 2000 maksamaan pankkitilille.
Sitten voikin lähteä suoraan poliisilaitokselle. ..
88k5:
Olen minä ostanut tavaraa tori.fi:stä - ihan vastaavanlaisella ilmoitustyylillä; ei yht.tietoja. Myyjän kannalta turvallista kun ei tarvitse jakaa puhnroa tai s-postios.
On siinä "Lähetä viesti" -linkki. Siitä täytät, niin myyjä ottaa sinuun yhteyttä haluamallaan tavalla.. toimii Thumb
Ihan normaalilla tavalla sitten jatkuu puh., muulla viestinnällä, kuvilla, näytöllä kohti kauppaa..
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 6.02.2015 kello on 19:47 ---Olen minä ostanut tavaraa tori.fi:stä - ihan vastaavanlaisella ilmoitustyylillä; ei yht.tietoja. Myyjän kannalta turvallista kun ei tarvitse jakaa puhnroa tai s-postios.
On siinä "Lähetä viesti" -linkki. Siitä täytät, niin myyjä ottaa sinuun yhteyttä haluamallaan tavalla.. toimii Thumb
Ihan normaalilla tavalla sitten jatkuu puh., muulla viestinnällä, kuvilla, näytöllä kohti kauppaa..
--- Lainaus päättyy ---
Minulla kyllä iski heti sama epäilys kuin Bavarialla - jos on siisti ja kuiva, kukaan ei myy tuota parilla tonnilla. Ja jokainen myyjä tietää ettei kukaan ei osta noin vähillä tiedoilla.
Pistäppä kokeeksi sähköpostisi tarjolle niin katsotaan miten käy ;)
Rauno:
Laitoin kyselyn saas nähä mitä vastaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta