Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (69/307) > >>

K.E.V:
Toivossa se on hyvä elää foam henkilöiden, ammattimiehet tietää asiat tarkemmin. Ei mutua Thumb

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.01.2015     kello on 00:10 ---Eihän tässä väännetä mitään. Pelko että joku lastaa skootterin, grillin, grillin kaasupullon isoon talliin ei ole kaukaa haettu tai aggregaatin .  Jos tuollaisen tilan luo vaunuun siihen ihan huomaamatta voi kerääntyä painoa ja paljon.

--- Lainaus päättyy ---

Rinne- tai kausipaikkavaunussa ei haittaisi. Reissuvaunuun en varmasti tuota juuri mainitusta syystä kelpuuttaisi. Muutama kymmenen kiloa heikentää jo veto-ominaisuuksia. Entisessä Knausissa riitti, että ihan takapäässä ollut 45 litran vesisäiliö oli täynnä, kun ne takapään pari kaappiakaan ei ihan tyhjiä olleet.

migel:
Joo totta! Kausipaikalla tosin hyvä lisätila jonne piilottaa haalarit,sadevaatteet jne.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.01.2015     kello on 09:42 ---Toivossa se on hyvä elää foam henkilöiden, ammattimiehet tietää asiat tarkemmin. Ei mutua Thumb

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä ketä sellaiset ammattimiehet oikein ovat, ei ne ainakaan minun vaunun eristeistä tiennyt tuon taivaallista ja vielä väittivät vastaan, aivan mutu tietoa.

Ja sitä sitten kutsutaan ammattitaidoksi. Erikoista.

Oikea ammattilainen voi myöntää virheensä ja todeta, että oli väärässä ja eteenpäin.

Mollaamalla muita ja muiden tietoja, näin ei oikea ammattilainen toimi  Thumbd

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 28.01.2015     kello on 10:23 ---En tiedä ketä sellaiset ammattimiehet oikein ovat, ei ne ainakaan minun vaunun eristeistä tiennyt tuon taivaallista ja vielä väittivät vastaan, aivan mutu tietoa.

Ja sitä sitten kutsutaan ammattitaidoksi. Erikoista.

Oikea ammattilainen voi myöntää virheensä ja todeta, että oli väärässä ja eteenpäin.

Mollaamalla muita ja muiden tietoja, näin ei oikea ammattilainen toimi  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Minä en ainakaan itseäni pidä kaikentietävänä ammattilaisena ja en edelleenkään ole väittänyt että sinun vaunussa ei ole Foam eristeitä, tämän sinä lienet ihan itse keksinyt. Tiedän kyllä miksi Lmc. vunuissa oli 90-luvun alussa Foam eristettyjä vaunuja. Niin ja niitä oli vuosina 1990-1993.
(Kyseisenä ajankohtana Styrox eristeisiä Lmc. vaunuja valmistettu huomattavasti enemmän kuin Foam eristeisiä). Olisi kovin ystävällistä ettet koko ajan jankuta että olen väittänyt sinun 1991-1992 vm vaunun olevan Styrox eristeinen, sillä näin en ole tehnyt. (vai oliko esimerkki kuvassa oleva vaunu, johonka linkin laitoin (vm 90-91),sinun vaunu, siinä nyt vaan oli Styrox eristys.)

Omasta mielesäni EN ole mollannut ketään tässä. Väärän (omasta mielestäni) vaittämän oikaisu yritys ei liene tietojen eikä henkilöiden mollaamista, jos näin on,niin nöyrin anteeksipyyntöni aiheuttamasta mielipahasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View