Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).

<< < (67/307) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 27.01.2015     kello on 20:05 ---
Minusta sitten taasen todella hyvä ratkaisu,sinne saa kaikki kamppeet pois asuintiloista ja jaloista. Itse viehätyin ratkaisusta. Hyvin käytännöllinen ja tuiki tarpeellinen varastotila ja tyylikkäästi toteutettu.      t migel

--- Lainaus päättyy ---

Ja peräpainoa reilusti,

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 27.01.2015     kello on 17:54 ---Kiitos korjauksesta, tämän nostaa vain minun vanhan Lmc arvoa, jos se on harvoja ja valittuja LMC vaunuja joissa on Foam eritys. Minullahan kävi sitten säkä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tuskimpa tuo eristelaatu (XPS vs EPS) vanhan vaunun arvoon kovinkaan paljon vaikuttaa. Tosin jos näin on, niin sittenhän myös niiden uudempien LMC. vaunujen arvo laskee, joissa eristys osoittautuu Styroxiksi Thumbd. Itse en usko näin käyvän, varsinkin jos otetaan huomioon se seikka, että kyse on pohjimmiltaan samasta materiaalista.

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.01.2015     kello on 20:46 ---Ja peräpainoa reilusti,

--- Lainaus päättyy ---

No ei vaatteet ja kengät sun muut paljon tilaa vievät tekstiilit niin paljoa paina...mut saahan tietty tästäkin jonkun väännön aikaiseksi.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 27.01.2015     kello on 23:48 ---
No ei vaatteet ja kengät sun muut paljon tilaa vievät tekstiilit niin paljoa paina...mut saahan tietty tästäkin jonkun väännön aikaiseksi.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän tässä väännetä mitään. Pelko että joku lastaa skootterin, grillin, grillin kaasupullon isoon talliin ei ole kaukaa haettu tai aggregaatin .  Jos tuollaisen tilan luo vaunuun siihen ihan huomaamatta voi kerääntyä painoa ja paljon.

migel:
 :DHeh hee,sellainen romujooseppi taidan itekkin olla! Lähinnä kait aattelin vaan vaatteita jotka mulla vie aina reisussa ison tilan ja tuolla viime kesänä kun välillä asustelin vanhassa lmcssä niin kyllä vessasta tuli vaatekaappi ja kaikki koukut mitä vaunusta löytyi niin roikkui joku vaatekrekkale.

Taidan vaan olla huono järjestelijä....hau skaa yönkukkumista    t migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View