Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 12.01.2015 kello on 20:47 ---Harmi kun pitää lopettaa juuri kun päästiin hyvään alkuun. Toki sopii tämäkin. Uskokoon kukin mihin tahtoo. Kuitenkin oli kiva nähdä, että ainakin LMC on rakentanut jo -90 luvun alussa foam rakenteisia vaunuja. Kiitos keskustelijoille. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ei kannata kesken lopettaa, nyt vielä kun joku viisaampi osaisi antaa vastauksen väitteeseen (alkuperäinen väite) että LMC.n vaunuissa ollut Foam (xps) rakenne vuodesta 1991 lähtien. :D
Voi myös olla että viisaammat vaan nauraa partaansa ::)
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 12.01.2015 kello on 21:25 ---Ei kannata kesken lopettaa, nyt vielä kun joku viisaampi osaisi antaa vastauksen väitteeseen (alkuperäinen väite) että LMC.n vaunuissa ollut Foam (xps) rakenne vuodesta 1991 lähtien. :D
--- Lainaus päättyy ---
Oikeastaan ei kannatakkaan.Joo, tuo oli alkuperäinen väite. Samaa mieltä. ;)
Ai, että onko niitä viisaampiakin.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 12.01.2015 kello on 21:38 ---Oikeastaan ei kannatakkaan.Joo, tuo oli alkuperäinen väite. Samaa mieltä. ;)
Ai, että onko niitä viisaampiakin.
--- Lainaus päättyy ---
Minä siis väitän edellenkin että tuo alkuperäinen väittämä ei pidä paikkaansa. Mutta senhän jo tiesinkin
Ja kyllä niitä viisampiakin löytyy runsain määrin Thumb
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 12.01.2015 kello on 21:45 ---Minä siis väitän edellenkin että tuo alkuperäinen väittämä ei pidä paikkaansa. Mutta senhän jo tiesinkin
Ja kyllä niitä viisampiakin löytyy runsain määrin Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Niin ja minä väitän, että Pamuksen -91 vuosimallin LMC.n ainakin seinärakenne on sinistä foamia.Vanhat silmäni eivät petä tässä asiassa.
Voisko olla niin että edellisessä vuosimallissa osa oli styroksia ja tässä -91 ympäri vaunun foamia.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 12.01.2015 kello on 21:54 ---Niin ja minä väitän, että Pamuksen -91 vuosimallin LMC.n ainakin seinärakenne on sinistä foamia.Vanhat silmäni eivät petä tässä asiassa.
Voisko olla niin että edellisessä vuosimallissa osa oli styroksia ja tässä -91 ympäri vaunun.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta kun tuo alkuperäisessä väittämässä ei ollut kyseessä yksittäinen vaunu/malli tai vuosimalli vaan LMC.n vaunut vuodesta 1991 eteenpäin.
Se kait jo aiemmin todettu että vuosimalleittain/malleittain löytyy Foam. eristeisiä vaunuja.(ja osittain Foam eristettyjä)
Muutenhan tällä ei ole mitään merkitystä, mutta jos joku on ostamassa esim Vuoden 2006 LMC vaunua, saattaa tuosta lauseesta tulla sellainen käsitys että siitä löytyy Foam eristys koko vaunusta, vaikka asia ei näin olekkaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta