Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
eura665:
Ääniyhyeys piti olla myös tuossa kuvan autossa, on vinkeen tuntuista olla kyydissä tuolla kärryssä, toivottavasti joku tuosta vielä kulkimen tekee.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 5.02.2014 kello on 10:50 ---8te ilmeisesti tuosta Matkaajasta on joku tarjonnnut, mutta sillä hinnalla ei ole kauppoja vielä tehty.
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Tuimat on pyynnit ja tarjoukset, "uutenakin" 9804 Matkaaja lienee? maksanut n.35.000 MARKKAA
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 9.02.2014 kello on 13:24 ---Tuimat on pyynnit ja tarjoukset, "uutenakin" 9804 Matkaaja lienee? maksanut n.35.000 MARKKAA
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se taisi reilusti enemmän maksaa.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 9.02.2014 kello on 13:48 ---Kyllä se taisi reilusti enemmän maksaa.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa. kyllä mahdollisesti hinta oli n.35.000 mk. Vai onko parempaa tietoa hinnasta?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 9.02.2014 kello on 14:01 ---Jaa. kyllä mahdollisesti hinta oli n.35.000 mk. Vai onko parempaa tietoa hinnasta?
--- Lainaus päättyy ---
Olen joskus nähnyt hinnaston kaikille vaunuille jotka olivat suunnilleen tuohon aikaan myytävänä. Olisiko ollut joku liite SFCn ledessä tai jotain. Ja aikoinaan olen mielestäni maksanut vähän käytetystä Kafista enemmän kuin tuon. Pitää etsiä jos löytäisin tuon tiedoston josta puhuin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta