Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
kimi:
Tuo on ensin ollut yksityisella. Yksi mahdollisuus on, että Liminkalainen on ostanut sen itselleen myyntiin. Itse soittaisin edelliselle omistajalle jonka numero on ilmoituksessa ja pyytäisin lisätietoja vaunusta.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 29.08.2021 kello on 22:29 ---Tuo on ensin ollut yksityisella. Yksi mahdollisuus on, että Liminkalainen on ostanut sen itselleen myyntiin. Itse soittaisin edelliselle omistajalle jonka numero on ilmoituksessa ja pyytäisin lisätietoja vaunusta.
--- Lainaus päättyy ---
Ko liikkeen valokuvista pistänyt merkille että aika monesti rekisterikilpeä ei nää, eikä tuossakaan ilmoituksessa ilmoitettu rekkaria. Ilmeisesti tarkoituksella ettei pysty selvittään ennakkoon edellisiä omistajia ja myynti-ilmoituksia :-\
Ossi66:
Vaunukauppais ostaa tavaraa myyntiin. Muutenhan saisi myydä eioota, kun uudempaa ei tulisi vaihdossa sisään.
Nythän tuossa ilmoituksessa kerrotaan vaan rehellisesti tosiasiaa - no tuo hinta ja syysale :laugh: - ja kun tositiedot saa entisen omistajan ilmoituksesta, niin saattaa olla hyvä ostos.
Varmistus tosiaan entiseltä omistajalta ;)
Alan:
Niin paljon juttua on vuosien varrella tuosta myyjästä ollut, etten varmasti ostaisi siltä yhtään mitään. Edes arinakiviä tai sinkkiämpäreitä.
Myttynen:
Mikäköhän tuossa on, että rekkarin perusteella Vaunukauppias ei itse edes omista tuota vaunua vaan se on jonkun toiminimen omistuksessa? ::)
Kierretäänkö tällä mahdolliset virhevastuut vai joku muu yleinen "omalaatuisen myyjän temppu"? :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta