Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.08.2018 kello on 11:17 ---No ei mulle ole ihan avautunut, miksi joku maksaisi parivuotta vanhasta paljon enemmän kuin suomen listahinta uudesta ;D
--- Lainaus päättyy ---
No siitähän se juuri tulee kun katsotaan pelkän uuden rungon listahintaa sellaisenaan ja kaikki niin tehdas- kuin lisävarusteetkin sekä toim.kulut yms. ovat ikäänkuin nolla-arvoiset => lisävarustettua kampetta kannattaa pitää itsellä useampia vuosia, niin ei tuo varusteluun laitettu raha enää korpea niin pahasti - tai sitten jättää sen kokonaan varustamatta, hankkii edullisimman mahdollisen karvalakin mitä vaan tehdaslinjalta ulos saa ja näin sen jälleenmyyntikin on jo yksinkertaisempaa. Vaan onko se enää hankinnastaan nauttimista? Jälleenmyyntiä vartenko nuo vehkeet mukamas hommataan? Siis jos ei itse ole retkule-kauppias ???
K.E.V:
No onhan tuolla Polarilla hintaa. Ennen kuin julkista lynkkausta teette niin tuo KABE on poikkeuksellisen halpa ja ainoa Suomessa.
Ruotsissa reippaasti kalliimpia https://www.blocket.se/hela_sverige?q=kabe+hacienda+1000&cg=0&w=3&st=s&c=&ca=23_13&is=1&l=0&md=th&sp=1
K.E.V:
Tässois TD:lle uus vaunu, se on vaan jo ikivanha ::)
https://www.blocket.se/goteborg/Kabe_imperial_hacienda_1000_tdl_ks__15_80779533.htm?ca=23_13&w=3&last=1
megaman:
Mulla tulee mieleen noista pitkistä vaunuista mieleen Sirkus. Ei aiheuta omistamisen halua. Jotenkin ovat mennyttä aikaa, kun piti näyttää muille. Ilmeisesti vieläkin pitää näyttää. Kilpavarustelua.
Noissahan on hyvä mököttää myös. :-*
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 14.08.2018 kello on 11:55 ---No siitähän se juuri tulee kun katsotaan pelkän uuden rungon listahintaa sellaisenaan ja kaikki niin tehdas- kuin lisävarusteetkin sekä toim.kulut yms. ovat ikäänkuin nolla-arvoiset => lisävarustettua kampetta kannattaa pitää itsellä useampia vuosia, niin ei tuo varusteluun laitettu raha enää korpea niin pahasti - tai sitten jättää sen kokonaan varustamatta, hankkii edullisimman mahdollisen karvalakin mitä vaan tehdaslinjalta ulos saa ja näin sen jälleenmyyntikin on jo yksinkertaisempaa. Vaan onko se enää hankinnastaan nauttimista? Jälleenmyyntiä vartenko nuo vehkeet mukamas hommataan? Siis jos ei itse ole retkule-kauppias ???
--- Lainaus päättyy ---
Se vaan on käytännössä niin, kuin MRi tuossa aiemmin kirjoitti - niistä lisävarusteita ei saa omiaan pois. Ja jos kyseinen vaunu on ainoa laatuaan suomessa myynnissä, ainoa vertailukohta on kauppiaiden listahinta.
Yksi keino parantaa myyntiä on kertoa ne lisävarusteiden hinnat, mistä pyyntihinta koostuu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta