Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
Joko:
Vaikuttaa vähän kiinteästi rakennetulta tämä solikka https://m.etuovi.com/kohde/604859
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 23.04.2018 kello on 14:26 ---Vaikuttaa vähän kiinteästi rakennetulta tämä solikka https://m.etuovi.com/kohde/604859
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on ihan lähellä Kalajärven leirintäaluetta, näkyy hyvin tielle Soliferin perä.
Katos on rakennettu Soliferin ympärille.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 23.04.2018 kello on 14:41 ---Tuo on ihan lähellä Kalajärven leirintäaluetta, näkyy hyvin tielle Soliferin perä.
Katos on rakennettu Soliferin ympärille.
--- Lainaus päättyy ---
Joo olen bongannut tuon ja sillä samalla mökkialueella on pari muutakin vastaavaa. Havaintojeni mukaan tuota vaunua ei saa pois tuolta ellei pura terassia kattoineen pois
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 23.04.2018 kello on 14:51 ---Havaintojeni mukaan tuota vaunua ei saa pois tuolta ellei pura terassia kattoineen pois
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän mä nyt ymmärrän että katos on vaunulle varmaan ihan hyväkskin, mutta että miksi se pitää "lukita" tuolla tavalla sinne paikoilleen? ??? Ois sitten rälläköinyt aisankin kokonaan pois, aika pahasti näyttää olevan vetolaite kulkutiellä ja muutenkin mitenkäs tuo vaunun alasokkeli sitten... ;D
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.04.2018 kello on 15:06 ---Kyllähän mä nyt ymmärrän että katos on vaunulle varmaan ihan hyväkskin, mutta että miksi se pitää "lukita" tuolla tavalla sinne paikoilleen? ??? Ois sitten rälläköinyt aisankin kokonaan pois, aika pahasti näyttää olevan vetolaite kulkutiellä ja muutenkin mitenkäs tuo vaunun alasokkeli sitten... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minusta vaunussa ei ole edes kilpiä. Aika lyhyt näköistä se noin koteloida. Olis tehty niin että sen sais tarvittaessa sieltä poiskin ilman koko huushollin purkamista. Jotain rakennuslupaa liittyvää tuolla on varmaan aikanaan kierretty
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta