Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.01.2018 kello on 22:14 ---
Jo on mielenkiintoiset vauriot, etenkin vaunun ikään nähden. Mahtaa olla useita, kun ei viititä edes listata.
Eipä tuo kauaa veisi laitteitakaan tarkastaa. Eli vikaa on?
--- Lainaus päättyy ---
Äkkiseltäänhän -99 kuulostaa vielä -no ei nyt niin vanhalta mutta sillä on kuiteskin 19 vuotta jo ikää. Minusta tuo pyynti ei ole edes mitenkään edullinen kun nuota on kasin pyynnillä ehjiäkin (tai no varmaan niin ehjiä kun liki 20 vuotias vaunu nyt olettaa olevan)
Siitä jollekkin kiva projekti antaa 5 tonnia ja vie pois. Kai tuonkin joku jobbari ostaa ja otsonoi ja sitten se onkin "kuiva ja hajuton"
tahko:
Ei ihan m-vaunu, mutta jos downshiftais niin sitten. https://www.nettikaravaani.com/poksi/-/1491309
Petrooli:
Kyllä tuo poikamiehelle piisaisi. :D
Mutta mihin perustuu tuon hinnoittelu? Viis tonnia tollaisesta lasikuitukopista! Minulla olisi 150*330*150 kuomukärri, jossa on monin kerroin tilaa verrattuna tuohon mini Poksiin. Voisin myydä sen vaikka puoleen hintaan jollekin poikamisekämpän tarvitsijalle. Patjan saa alle satasella Jyskistä. Ikkunat siitä puuttuu, mutta eiköhän säästyneellä rahalla sellaisetkin siihen saa. 8)
Yankka:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 7.01.2018 kello on 19:02 ---Onkohan lääkitys ihan kohdallaan kun olen haaveillut tälläisestä matkaajasta projektiksi
https://m.tori.fi/vi/43168894.htm
Ei ole kyllä mitään käsitystä mitä tekisin tuolla ja kosteurempan jälkeen kun myis niin tulis aika kivasti tappiota ;D Tuokaa nyt joku minulle märkä vaunu niin saan aikani kulumaan Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Jumaleisson mikä asenne muutos ei pysty muuta sanoa.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Yankka - 18.01.2018 kello on 04:23 --- Jumaleisson mikä asenne muutos ei pysty muuta sanoa.
--- Lainaus päättyy ---
Jos et huomannut niin olen yhden soliferin -88 jo rakentanut puolivaunua uusiksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta