Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 7.01.2018 kello on 19:02 ---Onkohan lääkitys ihan kohdallaan kun olen haaveillut tälläisestä matkaajasta projektiksi
https://m.tori.fi/vi/43168894.htm
Ei ole kyllä mitään käsitystä mitä tekisin tuolla ja kosteurempan jälkeen kun myis niin tulis aika kivasti tappiota ;D Tuokaa nyt joku minulle märkä vaunu niin saan aikani kulumaan Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Onhan sitä nyt huonompiakin harrastuksia kuin vaunun korjaaminen. Ja luulisi nyt, että tuollaista 9404 matkaajasta saa vielä omansa pois korjauksen jälkeen. Kansallisaarteita alkaa olemaan.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 7.01.2018 kello on 19:23 ---Onhan sitä nyt huonompiakin harrastuksia kuin vaunun korjaaminen. Ja luulisi nyt, että tuollaista 9404 matkaajasta saa vielä omansa pois korjauksen jälkeen. Kansallisaarteita alkaa olemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Pitäis saada noin tuhannella eurolla ostettua ja silloinkin pitäisi olla laitteet ehjät (jääkaappi, lämmitin jabikkunat ). Tuollainen matkaaja on niin hyvällä korin muodolla että se on aika simppeli korjata kun ei ole jokasuuntaan kaareva. Aika raju tappio tuli kun solikan kunnosti ja myi. Tosin tulihan sillä monta reissua tehtyä ja paljon opittua.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 7.01.2018 kello on 20:56 ---Pitäis saada noin tuhannella eurolla ostettua ja silloinkin pitäisi olla laitteet ehjät (jääkaappi, lämmitin jabikkunat ). Tuollainen matkaaja on niin hyvällä korin muodolla että se on aika simppeli korjata kun ei ole jokasuuntaan kaareva. Aika raju tappio tuli kun solikan kunnosti ja myi. Tosin tulihan sillä monta reissua tehtyä ja paljon opittua.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se varmaan on, eipä siinä omalle työlle tule hintaa, mutta mukava harrastus.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 7.01.2018 kello on 20:58 ---Näinhän se varmaan on, eipä siinä omalle työlle tule hintaa, mutta mukava harrastus.
--- Lainaus päättyy ---
Taidanpa kuitenkin kysäistä mikä on laitteen kunto muuten. Noissa kun monesti on ikkunaa rikki sun muuta ja onko ollut vuosikaudet käyttämättä pihalla lumihagessa vai missä. Mut eihän sitä tiedä jos siitä pääsisi kauppoihin. Autovahinkokeskuksw lta olen projektia yrittänyt etsiä mutta ei ole oikein sopivaa hinta/laatusuhteelta olevaa löytynyt. Onko 9404 nestekiertoinen lattialämmitys?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 7.01.2018 kello on 21:13 ---Taidanpa kuitenkin kysäistä mikä on laitteen kunto muuten. Noissa kun monesti on ikkunaa rikki sun muuta ja onko ollut vuosikaudet käyttämättä pihalla lumihagessa vai missä. Mut eihän sitä tiedä jos siitä pääsisi kauppoihin. Autovahinkokeskuksw lta olen projektia yrittänyt etsiä mutta ei ole oikein sopivaa hinta/laatusuhteelta olevaa löytynyt. Onko 9404 nestekiertoinen lattialämmitys?
--- Lainaus päättyy ---
Mielestäni matkaajissa ei ole ollut lattialämmitystä.
Tuoltahan sen tiedon löytää ja muutkin tiedot.
http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/p/caravan-mallivuosi-1991.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta