Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Nettikaravaanista poimittua (m-vaunut).
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10.09.2017 kello on 10:58 ---No tuo ei oo mikään ennennäkemätön ilmiö näissä vihreissä laitteissa.. Minusta nuissa pitäs olla jonkinlainen jälleenmyyntikielto, verorahoilla kustannettua tavaraa voidaan myydä kansalaisille huutokaupalla se on ookoo mutta joppareita siinä ei tarttis olla.
--- Lainaus päättyy ---
No onneksi ei näin ole. Täällähän on vapaa markkinatalous.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10.09.2017 kello on 09:56 ---Vitun jopparit, olis antanu ostaa semmosen joka tuolle keksii oikeaa käyttöä.
--- Lainaus päättyy ---
Tuolla Tervolassa olen pari kertaa ollut huutokaupassa. Kyllä jobbarit on tuon tyyppisessä (ja usein muissakin huutokaupoissa) se suurin ostajaryhmä. Ajankohta ja sijainti myös sellaiset, että ostajat jotka ostaisivat itselleen ei välttämättä paikalle pääse.
Ja mikä se hintataso olisi jos loppukäyttäjä olisi itse paikalla? Taisit itse mainita, että sinullekin on jo tarjottu omastasi reilusti yli sen minkä itse maksoit. Tuo huutokauppa kyllä palkitsee jos itse käy huutamassa
Jarger:
https://www.nettikaravaani.com/solifer/finlandia/1487294
pouhe:
Pituus ja leveys aika mittavat.
El Maco:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 30.09.2017 kello on 11:42 ---Pituus ja leveys aika mittavat.
--- Lainaus päättyy ---
On, mulle liian pitkä, ei mahdu säilöön talvella. Mikä siinä on, ettei ylipäätään moni myyjä viitsi laittaa edes perustietoja ilmoitukseen ja toisinaan kuvatkin on täysin jonninjoutavia, kun kaikki oleellinen on jäänyt kuvaamatta?
Joskus vielä..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta