Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vakuutusyhtiöt
Jepukka:
Pitääpä soitella vakuutusyhtiöön mitä tykkäävät, kun pikkupoikka mylläsi/peuhasi as.auton takaosassa ja sai rikottua valasimen ja sivuikkunan komiasti halki.
vesako:
Mulla on kaikki vakuutukset ollu Tapiolassa
eikä mitään moitittavaa päin vastoin.
Kerran oli vesivahinko verstaalla ja soitin sinne
mitäs nyt tehdään.? Pyysivät lähettämään
listan mitä on vaurioitunut ja summan mitä maksaa.
Eivät tullu edes katsomaan vaikka sitä erikseen kysyin.
Viikon päästä oli korvaus tililläni.
No, tosin muuta vahinkoa ei onneksi ole
tapahtunut.
kimi:
Tänään sain tiedon vakuutusneuvonnan lakimieheltä, että Tapiola olisi maksamassa minulle jonkinlaisen korvauksen huomenna. Sikäli mielenkiintoista, että kyseistä tietoa ei ole minulla eikä lakimiehelläni, eli päätöstä tuosta ei ole tullut.
Ja ainoastaan osa vaatimuksesta on tuo minkä lupasivat, loppuosa vielä käsittelyssä.
Tuollakin elää muutaman vuoden joten hyvä niin ja saa laskupinot pienenettyä siedettävälle tasolle.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 3.01.2013 kello on 19:23 ---Mulla on kaikki vakuutukset ollu Tapiolassa
eikä mitään moitittavaa päin vastoin.
Kerran oli vesivahinko verstaalla ja soitin sinne
mitäs nyt tehdään.? Pyysivät lähettämään
listan mitä on vaurioitunut ja summan mitä maksaa.
Eivät tullu edes katsomaan vaikka sitä erikseen kysyin.
Viikon päästä oli korvaus tililläni.
No, tosin muuta vahinkoa ei onneksi ole
tapahtunut.
--- Lainaus päättyy ---
Tätä voi komppailla. Yhdellä puhelinsoitolla on hommat ratkennut ja korvaukset olleet sitä mitä pitääkin. Viimeisimpänä olen saanut uuden läppärin vanhan tilalle, joka mystisesti lopetti toimimasta. Olin jopa hieman yllättynyt että liki kolme vuotta vanhasta koneesta ei tarvinut maksaa kuin 10% ikävähennys ja 80e omavastuu.
Monet myös pitää Tapiolaa kalliina mutta ainakin itsellä on selvästi halvempi (keskityksillä) kuin esim. OP Pohjola (keskityksillä). Tarvittaessa sujuvasta korvaustoiminnasta ainakin itse olen valmis maksamaan.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 3.01.2013 kello on 20:03 ---Tätä voi komppailla. Yhdellä puhelinsoitolla on hommat ratkennut ja korvaukset olleet sitä mitä pitääkin. Viimeisimpänä olen saanut uuden läppärin vanhan tilalle, joka mystisesti lopetti toimimasta. Olin jopa hieman yllättynyt että liki kolme vuotta vanhasta koneesta ei tarvinut maksaa kuin 10% ikävähennys ja 80e omavastuu.
Monet myös pitää Tapiolaa kalliina mutta ainakin itsellä on selvästi halvempi (keskityksillä) kuin esim. OP Pohjola (keskityksillä). Tarvittaessa sujuvasta korvaustoiminnasta ainakin itse olen valmis maksamaan.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa rataa ovat meilläkin hommat hoitaneet. Nyt en ole kilpailuttanu muutamaan vuoteen, mutta viimeksi - olikos lie -09, Pohjola hävisi puhtaasti eikä vähiten siksi että vaunun kasko oli reilusti tuplahintainen.
Senverta olen hajauttanut Pohjolaan, että OP-bonukset saa tuhlattua ilmaisiin vakuutuksiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta