Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Vetokoukku Ducatoon.
seppoko:
Vieläkö aihe on ajankohtainen?
Kyselin tuolta Feloxista omaani koukkua. Edullinen on asennettuna. Kunhan seuraavan kerran otan tieliikennekäyttöön autoni, niin on asiaa Ouluun. ;)
Naussi:
Paljonko on edullinen?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 17.01.2013 kello on 22:03 ---Paljonko on edullinen?
--- Lainaus päättyy ---
550.
migel:
Paljonko tossa on työn osuus ja paljonko koukulle tulee hintaa? Mun vaniin maksaa 250e+sähköt+asennus kaverin toimesta asevelihintaan.
Aikas kallis kun suhteuttaa auton kokonaisarvoon :D :D :D Uusissa ja uudehkoissa noi ei tunnu paljoilta maksuilta mut parin tonnin arvoisissa kulkineissa prosentuaalisesti paljon!!!
Toki vanini on mielestäni paljon arvokkaampi,mittarissa vaan 160 000km, mut koukku vielä mietityttää!
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 18.01.2013 kello on 07:41 ---Paljonko tossa on työn osuus ja paljonko koukulle tulee hintaa? Mun vaniin maksaa 250e+sähköt+asennus kaverin toimesta asevelihintaan.
Aikas kallis kun suhteuttaa auton kokonaisarvoon :D :D :D Uusissa ja uudehkoissa noi ei tunnu paljoilta maksuilta mut parin tonnin arvoisissa kulkineissa prosentuaalisesti paljon!!!
Toki vanini on mielestäni paljon arvokkaampi,mittarissa vaan 160 000km, mut koukku vielä mietityttää!
--- Lainaus päättyy ---
Vanhempaan autoon saa edelleen tehdä itse koukun. Omaan Ducatoon tein, 10 maksoi poistossa ollut Pajeron rauta johon pientä modausta. Sähköt sillä toisella kympillä..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta