Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
Millä estää patjojen kostuminen?
Pro ´55:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 30.12.2012 kello on 12:03 ---Mä laitoin lattialämmityskalvo n alkovi auton patjan alle omalla virransäädöllä. Ja selkä tykkää!!
Tähän tarkoitukseen ei oikein kyl sovi.
--- Lainaus päättyy ---
Toi olis viileillä keleillä aika kähee juttu kyllä, mutta ei toikeen toimi kesälämpimillä... siitäkään huolimatta, että suomalaisista poiketen nukun aina vaan paremmin, mitä kuumempi on. En silti pidä mielekkäänä ideana +25 ja sähköllä lämmitettyä sänkyä.
Lueskelin noiden veneilijöiden sivuilta, että useimmat olivat saaneet mieleisen tuloksen tollasella alusverkolla ja jotkut olivat laittaneet sellaisen kaksin kerroin tuplatakseen tehokkuuden. Olen varma että tolla pääsen haluamaani ratkaisuun.
Kiitos siis kaikille.
Seuraavaksi otankin tapetille muutaman pikkujutun sähköpuolella ja rakentelen lämppärille uudet kaasuputket. Sitten vaunu on täysin valmis ensikesän rientoihin.
migel:
Sairaan siisti vaunu sulla Thumb Thumb
KOSKAS SAADAAN KATSELLA KUVIA SUN -55:sesta? Vaunun vuosimalli on ainaski aivan nappi!!!
Mulla oli aikoinaan Käkkylä 1955 Elvisraato. Mainio peli sekin. Nyt on Chevyn tekeleitä pihalla muutama! Hienot tilat sulla on tehdä Thumb
Yllättävän kevyt toi sun vaunus on! Tsemiä! t migel
Pro ´55:
Tack!
Kaikki aikanaan, kaikki aikanaan.. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta