Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Valo voittakoon!

<< < (5/7) > >>

"Masi":

Ei kuki ei, mutta silmut ovat kyllä aivan kosteita eli ei kaukana ole kummankaan kukinta.
Tarvitsevat pari päivää yli + 10 säätä ja aurinkoa.

LMC-99:
Oliko tuo ylempi kuva taloa vasten niin omenapuu jos oli niin karsia pitäisi ja rajusti..

"Masi":
Pienempi on japanin kirsikkapuu ja isompi on hillokirsikkaa tuottava puu eli marjat ovat happamia syödä siltään.  Mutta hyviä hillon keittoon, sillä hillosta ei tule liian makeaa. Näyttää tuuheuden perusteella, että tänä vuonna taas hukutaan kirsikoihin jos kukinta pikkaisenkin onnistuu. Ja niitä on taas sille joka haluaa noudettavaksi tuossa kesä- heinäkuun vaihteessa. Ei tarvitse edes itse poimia, minä kyllä poimin kun joku vain noutaa ne pois.

Soleil:
Meidän pihasta kaadettiin talvella kirsikkapuu, eli nyt ei saada kirsikoita kuin ostamalla. :(

Kyllä kevät on myöhässä, nyt aurinkoista ja kymmenisen lämmintä. Syreenipensaan lehdet näin nupulla,..

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 22.03.2013     kello on 13:39 ---Pienempi on japanin kirsikkapuu ja isompi on hillokirsikkaa tuottava puu eli marjat ovat happamia syödä siltään.  Mutta hyviä hillon keittoon, sillä hillosta ei tule liian makeaa. Näyttää tuuheuden perusteella, että tänä vuonna taas hukutaan kirsikoihin jos kukinta pikkaisenkin onnistuu. Ja niitä on taas sille joka haluaa noudettavaksi tuossa kesä- heinäkuun vaihteessa. Ei tarvitse edes itse poimia, minä kyllä poimin kun joku vain noutaa ne pois.

--- Lainaus päättyy ---

Tiekkö nää mitä tuosta olisi hyvä tehdä ..tulisin oitis hakemaan pari äpäriä..viiniä  Thumb
Mutta tullessa takaisin suomeen toukokuussa, eivät taida olla vielä kypsiä.. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View