Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Kaukosäätimen kontaktit??

<< < (3/4) > >>

kimi:
Minä puhdistan tällaisella kaikenlaista. Sain tutulta kun päivämäärä meni umpeen ja ei ole enää myyntikelpoista

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.12.2012     kello on 12:29 ---Minä puhdistan tällaisella kaikenlaista. Sain tutulta kun päivämäärä meni umpeen ja ei ole enää myyntikelpoista

--- Lainaus päättyy ---

Mä käytän tota samaa työ-aikana. Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.12.2012     kello on 12:29 ---Minä puhdistan tällaisella kaikenlaista. Sain tutulta kun päivämäärä meni umpeen ja ei ole enää myyntikelpoista

--- Lainaus päättyy ---

Happaneeko se, kun menee wanhaksi?   ::)

LMC-99:

--- Lainaus päättyy ---

Tuo sopii hyvin kaikkeen ulkoiseen puhdistukseen, nimittäin olen juonut parikertaa tuota vahingossa tai siis mennyt kuppiin (minulle asiasta tietäväiset eivät kertoneet) ja sen jälkeen on jalkojen suuntavaisto ollut kadoksissa pahasti.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 21.12.2012     kello on 12:07 ---Kontaktipinnat puhdistettu pumpulipuikolla ja 40%:lla vodkalla. Hyvin pelaa kapula.

Joku sanoo, että alkoholin väärinkäyttöä. Mutta ei sitä mennyt kuin pieni tippa.

Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Jäi muuhun käyttöön vielä paljon  Thumb
boldaus lainaajan  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View