Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

21.12.2012 KLo 24.00

(1/5) > >>

winemaker:
Pikaisesti keritään vielä keskustella aiheesta.   ;D

"Masi":
Oletkos varma tuosta kellon ajasta ja millähän kohtaa maailmaa on tuo aeka missä tuo kellon aeka pitää paikansa ?
Ja jos se pitää paikansa sillä kohtaa , niin millä kohtaa ja missä on sitten se toinen aika ?
 Ja jos se on se toinenkin aika, niin onko se sitten se oikea vae onko se se alkuperänen se oikia vae ...
...kele kun männöö vaikiaksi kun männöö jo ihtesännii kanssa välilöt sekasi ku ee tiä että jotta tietääkö vae ee itekkää tiiä.

Fenix:
Mayat kääntävät kalenterissa sivua. Ihme kohu moisesta.

sipu:
voihan hyvät hyssykät
iso hoh-hoo ja  hah-haa  ;D ;D ;D
muistan ,kun jehovat tulivat ja uhkaili samalla asialla
otin nukkeni ja istuin ikkunan eteen odottamaan
äiti kysyi mitä mietin
niin sanoin ,että maailmanloppua  :'(
ja se oli hirween pelottava asia silloin pienenä tyttönä
nooh eipä se tullut
ja äitikin sen jo sanoi ettei se tule
ei sitä kannata odottaa
huh mikä helpotus oli silloin
enkä sen jälkeen ole maailmanloppuun uskonut  Thumb

migel:
Olen kans heittänyt yhden Jehovantodistajan niskaperseotteella ulos kun tulee lupaa saamatta ulko-ovesta sisälle ja vetää makkarin oven auki ja alkaa paasaa sontaa ja vielä minua isompi mies!!! Mamma oli kauhusta jäykkänä että mikä murhamies meille tunki!

Kysyin kyseiseltä jannulta että mikä oikeuttaa sinut tunkemaan toisten kotiin luvatta kun kopsutkaan eivät saa tunkea sisään ilman kotietsintälupaa,niin jannu kirkkain silmin,(tais olla kokkelissa) että jumalanveljillä ei ole lukittuja ovia ;D ;D ;D

Olis kiva nähdä jannun ilme kun minä rytmiryhmineni pamahtaisin hänen ovesta sisälle perjantai-iltana!!!Hah haa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View