Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Sähkötupakka

<< < (14/15) > >>

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.01.2015     kello on 20:16 ---Mikset lopeta samantien heti?

--- Lainaus päättyy ---
Hosumalla tuu ko kusipäisiä kakaroita, tarkoitus ois tehdä tuommoinen rauhallinen muutos, silloin ne on usein pysyviä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 20.01.2015     kello on 20:27 --- tarkoitus ois tehdä tuommoinen rauhallinen muutos, silloin ne on usein pysyviä.

--- Lainaus päättyy ---

Tuohon et usko itsekään. Yleensä on niitä jotka yrittävät ja niitä jotka vain lopettavat ilman itsepetosvähentämis iä.

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.01.2015     kello on 20:55 ---Tuohon et usko itsekään. Yleensä on niitä jotka yrittävät ja niitä jotka vain lopettavat ilman itsepetosvähentämis iä.

--- Lainaus päättyy ---
Jaa no en mä uskonukkaan että mun lopettamisen onnistuminen on sinun käsissäs, sulla jos on tuo kristallipallo ni nakkaapa sitte lottonumerotkin mukaan. Mitä sitte tulee siihen yrittäjiin ja onnistujiin niin mulla on ollut tapana onnistua. Kohtuullisen kovia arvioita heittelet tuntematta lainkaan ihmistä, saattaa olla että asioita voi tehdä muutenkin kuin yhdellätapaa.

aaoulusta:
Alakaa hermot kiristyä!! Nuuska poskeen ;D

MattiS:
Pikkuhiljaa hyvä tulee. Pari viikkoa meni rinnakkain kumpaakin, röökiä vähennellen ja kun kartonki loppui niin en enää ostanut ja se oli siinä. Nelisen kuukautta nyt sähkötupakalla ja ei yhtään ahista eiku tsemppiä eura

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View