Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Sähkötupakka
MattiS:
Nyt tää menee välineurheiluksi, piti tilata tuo JPS:n linkittämä premiumi. Omana kokemuksena tuo 18mg meinaa "käydä kurkkuun ja yskittää" mutta lienee yksilöllistä. Mentholi röökiä vuosikausia vetäneenä itse pidän tuosta Liquan two mints tökötistä mutta nää on makuasioita...
JPS:
Nikotiini vahvuus tosiaan antaa sen kurkkutuntuman,itse olen alentanut nikotiinin 4mg tasolle jolloin kurkkutuntumaa ei enää paljon ole,enkä sitä enää kaipaakaan.
Muutama päivä meni alussa itselläkin yskiessä koska sähkötupakassa ei ole mitään kurkkua puuduttavia aineita mutta se menee kyllä ohi ja jos ei mene niin sitten vaan miedompaa nestettä tilalle.
eura665:
Nonnii nyt on sähkönortit saapuneet ja ekat henkoset nykäisty, sellaista rupesin pohtimaan jotta kuinka tuota kuuluu "polttaa", poltellaanko siitä kuten normitupakkia hissuksiin vai vetästäänkös vaan muutamat hatsit jottei tuu nikotiinimyrkytystä . 8) 8)
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 19.01.2015 kello on 20:09 ---Nonnii nyt on sähkönortit saapuneet ja ekat henkoset nykäisty, sellaista rupesin pohtimaan jotta kuinka tuota kuuluu "polttaa", poltellaanko siitä kuten normitupakkia hissuksiin vai vetästäänkös vaan muutamat hatsit jottei tuu nikotiinimyrkytystä . 8) 8)
--- Lainaus päättyy ---
"polta" uunissa ;)
JPS:
Voi höyrytellä ihan niinkuin itsestä tuntuu,jos on hyvä neste niin mikä ettei pitempään kerralla kuten tavallistakin tupakkaa.
Nikotiinihän näissä imeytyy hitaammin kuin ns analogisessa.
Itse olen oppinut tyylin jossa esim telkkaria katsoessa otan muutamat höyryt silloin tällöin.
Jos käyttää makusekoituksia tai hedelmä nesteitä niin tuo tuoksu ei silloin ole ongelma.
Jos höyryät ulkona ota huomioon että e-neste jähmettyy pakkasessa,mitä enemmän vg pitoista se on sitä herkemmin.
Jotta välttää atomisaattorin kuivana käymisen pakkasella tuosta kähmettymisestä johtuen niin "piippu" takin sisätaskuun.
Siitä se lähtee ja jos tahtoa on niin tupakoinnin lopettaminen jopa todennäköistä,pari eka päivää hankalimmat.
Hyviä höyryjä Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta