Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Sähkötupakka

<< < (9/15) > >>

james_III:
Täällä netissä pyörii joka palstalla aina noita kerrastapoikki miehiä kehumassa itteensä, hyvä niille sitten kun onnistuu noinkin  Thumb. Jotkut tosin myöntävät rehellisesti myöhemmin ettei se ihan niin mennytkään. Kummallisena pidän kuitenkin tapauksia joita ihan livenä itse tiedän, jokaiseen kerrastapoikki tapaukseen on liittynyt joku todella vakava sairaus. Erikseen vielä nämä jotka kerrastapoikkasevat useita kertoja vuodessa. Itse lopetin sähkötupakalla, kun olen niin veltto etten viitsinyt itteeni enkä muita kiusata oireilla  :(

Harmi kun rahansäästölaskuris ivusto meni nurin, josta olisi nähnyt kertyneen rahasumman, joko olisi kenties nakki maksettu  Thumb

Muutama vuosi siten oli suuri ja paha asia se kun sähkötupakan yksi malli näyttää samalta kun oikea, loppukevennykseksi laitan kuvan joka ei näytä  :) (laite on täysin toimivan, joskin kaupasta ei vastaavaa saa)

K.E.V:
Voi, anteeksi kun sanoin. En tuota ole kiertänyt toitottamassa missään. Osaan muuten tuon kerrastalopettamise n lisäksi olla osallistumatta näihin syyllistämiskiistoi hin. Ihan sama kuka polttaa kunhan ei tee sitä läheisyydessäni. >:D

aaoulusta:
Ei se tupakan laatu vaan määrä! jonnin joutavaa haaskata rahoja savuna ilimaan, mieluummin waikka konjakkipulloon kerran kuussa.....

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.11.2014     kello on 20:51 ---Mutta miksi ihmeessä sitäkään tarvitsee käyttää. Helpompaa ilman, itse lopetin yli 20v sitten.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.11.2014     kello on 16:19 ---Voi, anteeksi kun sanoin. En tuota ole kiertänyt toitottamassa missään. Osaan muuten tuon kerrastalopettamise n lisäksi olla osallistumatta näihin syyllistämiskiistoi hin. Ihan sama kuka polttaa kunhan ei tee sitä läheisyydessäni. >:D

--- Lainaus päättyy ---
eikös nuo oo vähä ristiriitasia lausuntoja ainai mun mielestä vaikken poltakkaa.
Miksei voija vaan kannustaa eikä ihmetellä miks siihe tukee tarvitaan.. Totta helevetiss kaikkien riippuvuuksien lopetamiseen tarvitaan jotain tukea, osalle riittää yks kaveri jollekki pitkätkin hoidot . onneks ei olla samallaisia kaikki...

K.E.V:
En syyllistä ketään. Olen ihan tyytyväinen kun jokainen lopettaa tavalla tai toisella. En kuitenkaan ymmärrä että sen takia syytetään valehtelijaksi kun on tehnyt erilailla. Meitä on moneen junaan, osa jää asemalle. Ketään nostamatta korokkeelle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View