Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Sähkötupakka
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: trumatic - 19.11.2014 kello on 09:09 ---Mulla loppu nuuskan ja tupakin käyttö kerralla,kokeilin tuota sähkötupakkia yhen kerran niin ei ollu mun juttu Thumb .välillä tekis kyllä mieli vetästä tupakki tai nuuska huulen,mutta sitä virhettä en enää tee aikanaan kokeilin niin alko uudestaa sama tupakin ja nuuskan käyttö Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Vahva on sulla tahto ollu ja kova pää kun oot kerrasta poikki saanu..ei ihan kaikilta onnistu Thumb Thumb
trumatic:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 19.11.2014 kello on 09:15 ---Vahva on sulla tahto ollu ja kova pää kun oot kerrasta poikki saanu..ei ihan kaikilta onnistu Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No myönnetään oli siinä apuna keuhkokuume ja sydänlihastulehdus yhtä aikaa päällä Thumb ei mukava apulainen,mutta tehokas sellainen.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: trumatic - 19.11.2014 kello on 09:39 ---No myönnetään oli siinä apuna keuhkokuume ja sydänlihastulehdus yhtä aikaa päällä Thumb ei mukava apulainen,mutta tehokas sellainen.
--- Lainaus päättyy ---
Harmi kun pitää tuommosten kautta se henkinen jämäkkyys ja mielen terve/tarve löytää..
Onneva:
Aina on niitä jotka kokevat lopettamisen helpoksi ja kerrasta poikki -jutuksi. Hyvä niille.
Tuskin aikuisia tupakoitsijoita olisikaan jos lopettaminen olis helppoa.
Olen nikotinisti ja entinen tupakoitsija. Vasta kolmannella kieroksella onnistuin lopettamaan kokonaan, n. 10 vuotta sitten. Apuna oli silloin Nicoret purkat ja myöhemmin tavispurkka. Enää en jauha mitään purkkaa enkä käytä mitään aiheeseen liittyviä valmisteita.
Kaikki edelliset lopetukset kaatu ns.viihdetupakointi in joka lopulta aina koukutti. Tällä kieroksella en ole "ottanut" edes maistamisen verran.
Mun mielestä tupakka on niin vaarallista, että kaikki keinot lopettamisen helpottamiseen kandee käyttää. Eikä yhdenkään entisen tupakoitsijan elvistely lopettamisen helppoudesta auta sitä joka rimpuilee lopettamisen tuskassa. Elvistely vain ärsyttää.
Kottarainen:
Onnevan kanssa samaa mieltä. Mun mielestä täytyy yrittää tsempata kavereita eikä kehuskella tai aliarvioida tilannetta joka on monelle vaikea paikka , syystä tai toisesta....jos jollain konstilla pääsee/haluaa tupakasta eroon niin HATTUA NOSTAN. Mikä on kenellekkin helppoa tässä elämässä...kysympä vaan?? Elikkä tsemppiä ja peukkuja kaikille jotka yrittävät tästä paheesta irti päästä kuka milläkin keinolla Thumb nimimerkillä tupakoin enkä aio lopettaakkaan...ELÄ N VAIN KERRAN :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta