rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Snow how  (Luettu 1768 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:49
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Snow how
« : 10.02.2011 kello on 23:12 »
Edelleen leviää tieto Suomen lumitietämyksestä.   :D

http://business.blogs.cnn.com/2011/02/07/helsinkis-battle-with-the-snow/

Onneksi ei kerro VR:stä mitään.   ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Snow how
« Vastaus #1 : 12.02.2011 kello on 11:27 »
en ny taaskaan muista kultaisista takavuosista ,mut oliks ne junat silloin enenvanhaan noin huonoi ,et aina ja joka päivä ne hyytyy raiteille jos jonnekkin suomen kamaraa ...tai raiteita ??? ...en ainakaan itse uskalla enään matkustaa junalla ,voin vain kuvitella ,et juna pyssää just jossain tunnelis ja ahtaanpaikan kammotus iskis laakist hui... ;D ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Snow how
« Vastaus #2 : 12.02.2011 kello on 11:42 »
en ny taaskaan muista kultaisista takavuosista ,mut oliks ne junat silloin enenvanhaan noin huonoi ,et aina ja joka päivä ne hyytyy raiteille jos jonnekkin suomen kamaraa ...tai raiteita ??? ...en ainakaan itse uskalla enään matkustaa junalla ,voin vain kuvitella ,et juna pyssää just jossain tunnelis ja ahtaanpaikan kammotus iskis laakist hui... ;D ;D
  Minulla sama kammo ; Lentokoneet ei pysy ilmassa,laivat ei pysy pinnalla,junat ei pysy raiteilla,linja-autoa ajaa joku toinen!! Näin ollen,ajan itse kulkimella !!  ;D ;D ;D ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Snow how
« Vastaus #3 : 12.02.2011 kello on 12:01 »
  Minulla sama kammo ; Lentokoneet ei pysy ilmassa,laivat ei pysy pinnalla,junat ei pysy raiteilla,linja-autoa ajaa joku toinen!! Näin ollen,ajan itse kulkimella !!  ;D ;D ;D ;D

joo lentopelko on täälläkin, viime joulun piti lähteä thaikkulaan, mut rupesin näkee niin kamalia lentokonepainajaiss ii , et oli pakko peruu koko matka  .. ja paatis tuun merikipiäx ...mut busseja kyllä käytän ,kun pelkään itse tota ajamista enenmän, kuin toisen kyydis olemista ... vaik kyl mä... niinku vieres ajan kokoajan ... tytärkin ajoi linkkaripysäkille ja sanoi , et äiti ajaa nyt sit vaan ihan itse , kun kerran neuvoo siinä vieres ... olin vaiti hetken ja hän lähti onneksi ajamaan turunvilinään ... vaikeeta se on olla neuvomati, kun on sellanen tapa ..., mut luulen kyl , et tuo kultsikuski ei edes kuuntele mun neuvojani .. ainakin siltä tuntuu monesti  ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Snow how
« Vastaus #4 : 12.02.2011 kello on 13:16 »
joo lentopelko on täälläkin,
Meeks Sipu mun puolesta Hande kaa sin ilmapallolennol kevääl  ::)
Määki alan koht nähä yläilmoil olemisist painajaissi..kiitos meidän lasten  :P

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Snow how
« Vastaus #5 : 12.02.2011 kello on 13:22 »
Meeks Sipu mun puolesta Hande kaa sin ilmapallolennol kevääl  ::)
Määki alan koht nähä yläilmoil olemisist painajaissi..kiitos meidän lasten  :P


jos maksat millin ..ja tuot diabameita parit saatan mennäkkin ...tuollaiseen ilmapalloon en kuunaspäivänä menis ,nytkin jo kouras ikävästi mahanpohjast pelkkä ajatuskin  ;D ;D ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:17
Vs: Snow how
« Vastaus #6 : 12.02.2011 kello on 15:30 »
Edelleen leviää tieto Suomen lumitietämyksestä.   :D
..

Kuten tässäkin  :) sain tämän heidän "sisäpiiristä" - kuka lie tehnyt  :o

http://www.youtube.com/watch?v=ELt4hqxRPOM