Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton lukitus

<< < (26/31) > >>

Cowboy:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 27.12.2012     kello on 16:50 ---Mulla ei ole ikinä ajaessa lukossa. Ainoastaan silloin kun olen poissa autolta. Ketju on ohjaamossa kahvasta kahvaan ja ketjun häntä riittää nukkuessa sulkemaan sivuoven. Lukittu haalla joka aukeaa kun ottaa pois lenkistä, jolloin ovi on vapaa lisälukituksesta.

--- Lainaus päättyy ---

Ne mitä oon nähnyt niin jokaisessa on ollut salpa oven edessä ajaessa, että tiedä häntä ;D
Kuulostaa siltä että sulla menee ketjua ympäri autoa siellä sisällä, miten siellä mahtuu olla Thumb
Vai menikö mulla joku sivuun :o

vesako:
No, olen seurannut kanssa tätä ketjua ihan riittävästi
ja tullut siihen tulokseen, jotta kaiken varmin systeemi
on laittaa narut jokaisesta ovesta kiinni ukkovarpaaseen
ja toisesta jalasta naru kiinni rva:n varpaaseen.

Silloin kaikki liike tulee huomattua ajoissa jopa
tuplavarmistuksella . ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 26.12.2012     kello on 21:25 ---Lada, petojen sukua. Pidettävä häkissä ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tuohon pitää laittaa "copywright" ettei kukkaa kaappias ala myymään noita ominaan  ;D

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 27.12.2012     kello on 17:20 ---No, olen seurannut kanssa tätä ketjua ihan riittävästi
ja tullut siihen tulokseen, jotta kaiken varmin systeemi
on laittaa narut jokaisesta ovesta kiinni ukkovarpaaseen
ja toisesta jalasta naru kiinni rva:n varpaaseen.

Silloin kaikki liike tulee huomattua ajoissa jopa
tuplavarmistuksella . ;)

--- Lainaus päättyy ---
Ja jos ukkovarvas on liian tunnoton, laittaa narun keskijalkaan, viimeistään herää kun hersleppi irtoaa  ;D

Turhan Höpöttäjä:
      Kokeilin lukea tätä osiota, en saanut selvää mikä on paras konsti asuntoautoon jossa on vain yksi ovi, elikkä ei ovea kuskin eikä apukuskin puolella. Ja semmonen systeemi joka pelaisi silloin kun ei olla kulkimessa (tuo viimmeinen konsti, jos nukutaan kulkimessa kuulosti tehokkaalta ;D).
      Viimme kesänä Tallinnassa kaupan parkkipaikalla sai joku Fiiliskukan oven auki, emännän käsilaukusta hävisi parin kympin digipokkari. Kulkimessa on liiketunnistimella oleva hälytys. Luulisin että hälytys toimi ja torvet soi, kun ei muuta ollut kerinny penkoa.  :)

Cowboy:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.12.2012     kello on 18:01 ---      Kokeilin lukea tätä osiota, en saanut selvää mikä on paras konsti asuntoautoon jossa on vain yksi ovi, elikkä ei ovea kuskin eikä apukuskin puolella. Ja semmonen systeemi joka pelaisi silloin kun ei olla kulkimessa (tuo viimmeinen konsti, jos nukutaan kulkimessa kuulosti tehokkaalta ;D).
      Viimme kesänä Tallinnassa kaupan parkkipaikalla sai joku Fiiliskukan oven auki, emännän käsilaukusta hävisi parin kympin digipokkari. Kulkimessa on liiketunnistimella oleva hälytys. Luulisin että hälytys toimi ja torvet soi, kun ei muuta ollut kerinny penkoa.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Laitas tosta ovesta kuvat niin katsotaan mitä siihen vois keksiä Thumb
Tällä hetkellä taitaa olla paras toi ulkopuolinenlukko kun on poissa autosta ja sit kun ollaan sisällä niin toi mun sydeemi jos se käy tohon sun oveen.
Yksi ovisen matkailuauton ovi on vähän vaikeempi mut ei mahoton koska kiinnitys kohat on vähän heikompia kuin pelti kohat.
Laita tosiaan kuvat sisältä että ulkoapäin siitä ovenlukosta + karmeista. ps: vois olla yks hyvä idea heti

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View