Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Tabletit
vesako:
Tekeeköhän tuolla mitään.
Samsung 10,1 Galaxy tab 2
Oli tuolla marketissa tarjouksessa 396.-
Alan:
Jokaisessa testissä suunnilleen väittävät iPadia parhaaksi. Tuohon hintaan saa 7 tuumaisen version. Täyskokoinen iPad on sitten vähän kalliimpi, mutta ei varmaan kaduta, jos sellaisen ostat.
Varmaan Android-tablettikin toimii, ja Samsung lienee parraasta päästä, mutta i-laitteiden vaivattomuus ja helppokäyttöisyys on niin iso asia, etten ryhtyisi.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 15.12.2012 kello on 15:09 ---Tekeeköhän tuolla mitään.
Samsung 10,1 Galaxy tab 2
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin mutsi (~70v) on tykännyt, hänellä on tuosta 3G malli.
putkimies:
Tuo Samsung ei liene 3G varusteinen. ? Eikös se ole niin että jos ei ole sim-kortipaikkaa, niin niissä malleissa ei ole GPS paikannustakaan. Eli tuo paikannuksen puuttuminen on isompi ongema jos haluaa käyttää karttasovellutuksia jne.
Itse aikoinaan marssin liikeesen ostaakseni Ipadin, mutta minun tuurilla ne oli juuri sillä erää loppunut. Pakko oli sitte kuitenkin jotain ostaa, ja niinpä Samsung kainalossa liikkestä ulos kävelin. :)
Nyttemmin enää harvoin läppäriä avaan, tuo tabletti on vaan niin, niin, niin kätevä. Puutteita toki on, pahimpana puutteena koen sen ettei tulostus toimi siitä suoraan tulostimeen (paitsi Samsungin tulostimiin ?), kun en osaa imuroida sellaista ohjelmaa laitteeseen. Olen jonkinverran Ipadiakin käsitellyt, puutteita on siinäkin, kaikki ohjelmat ei pyöri, ainakaan minun vaatimattomilla taidoillani. Vaikea sanoa kumpi parempi olisi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.12.2012 kello on 15:12 ---, mutta i-laitteiden vaivattomuus ja helppokäyttöisyys on niin iso asia, etten ryhtyisi.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä on Teemu Puuha tehnyt hyvää työtä, kun yhä edelleen vannotaan tuon wanhan mantran nimeen.... :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta