Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Ruka

<< < (3/5) > >>

massimo:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.12.2012     kello on 22:26 ---Ja näin ollen ei ole juppeja.  ;D Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb

Alan:
Kysyjälle tiedoksi, että kun asia on käsitelty alkaa täällä orgissakin usein tämä hupipuoli.

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.12.2012     kello on 22:26 ---Ja näin ollen ei ole juppeja.  ;D Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Siinäkö se mennee jupin raja... että laskeeko mäkeä vai hiihtää latua?

En tiiä kun en ole koskaan tehnyt ensimmäistä ja jälkimmäistäkin hyvin harvoin.

Vaan Karhunkierrosta olen jutannut ensimmäiset 50 km. Liekö tuo juppia kun valmista polkua mennee, tehdastekoinen rinkka selässä...  :o

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.12.2012     kello on 22:58 ---Siinäkö se mennee jupin raja... että laskeeko mäkeä vai hiihtää latua?

--- Lainaus päättyy ---

Ei, ei välttämättä. Olen aina sanonut, että jokaisen kunnon hiihtäjän pitäisi pari kertaa käydä ju... eikun mutkamäessä, siellä on
hyvä opetella suksien hallintaa. Laduillakin on monesti vaikeita mäkiä. Tuosta kun Saanan nokasta laskee kylälle päin, niin nopeus on helposti 70<.

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.12.2012     kello on 22:58 ---En tiiä kun en ole koskaan tehnyt ensimmäistä ja jälkimmäistäkin hyvin harvoin.

--- Lainaus päättyy ---

Harmi!  :(

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.12.2012     kello on 22:58 ---Vaan Karhunkierrosta olen jutannut ensimmäiset 50 km. Liekö tuo juppia kun valmista polkua mennee, tehdastekoinen rinkka selässä...  :o

--- Lainaus päättyy ---

Pitäisi olla, varsinkin kansallispuistoissa, enemmän 'rakennettuja' polkuja. Silloin sohvaperunatkin saisi helpommin edes piipahtamaan erämaan puolelle.

PS. Ei ole minullakaan enää omatekemää rinkkaa.  Joskus oli, mutta kun vaatimukset kasvoivat, laiskuus voitti...  ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.12.2012     kello on 22:58 ---Kysyjälle tiedoksi, että kun asia on käsitelty alkaa täällä orgissakin usein tämä hupipuoli.

Siinäkö se mennee jupin raja... että laskeeko mäkeä vai hiihtää latua?

Vaan Karhunkierrosta olen jutannut ensimmäiset 50 km. Liekö tuo juppia kun valmista polkua mennee, tehdastekoinen rinkka selässä...  :o

--- Lainaus päättyy ---

Penskana laskettiin mäkeä että sukset paukku poikki. Miksei sitten lapsetkin nytkin laske mäkeä, varsinkin kun ei itse tartte vaivautua ylös tamppaamaan. Ja on kai se hyvä, että aikuiset on edes siinä hommassa lapsille mukana.  :D

Juppeuden käsite on hakusessa, jos Karhunkierros vaellus on juppeutta.  :D

P.S. On hyvä että on päästy taas aihetta tarkentamaan.   ;D ;D

perho-ukko:
 On se hyvä,että ei tarvitse olla "juppi,eikä duunari",on vaan titteli: Eläkeläinen!!!! ;D   Ohi aiheen,saa poistaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View