Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2480 ei syty

<< < (8/22) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 24.05.2013     kello on 19:03 ---  Sorry,en halunnut tulla sinun alueellesi,yritin jelpapa kaveria,ja se johto on minulla punainen !

--- Lainaus päättyy ---
Älä sinä anteeksi pyytele, halusin vain mainita kun väri on musta tai kirkas, jos itse tehty niin voi olla minkä värinen vain. Tottakai sinunkin pitää neuvoa. Thumb Ei ole mitään omaa aluetta.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 24.05.2013     kello on 19:09 ---Älä sinä anteeksi pyytele, halusin vain mainita kun väri on musta tai kirkas, jos itse tehty niin voi olla minkä värinen vain. Tottakai sinunkin pitää neuvoa. Thumb Ei ole mitään omaa aluetta.

--- Lainaus päättyy ---
  Tarkoitin kyllä sitä kipinäkärjen johtoa !

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 24.05.2013     kello on 19:14 ---  Tarkoitin kyllä sitä kipinäkärjen johtoa !

--- Lainaus päättyy ---

Sinulla on spesiaalijohto.

Lahti32:
Kyllä Se nyt tuossa töhisee. Kipinän musta johto oli taivuksissa muuntajalla niin että pääsi lyömään pannun suojapeltiin. Puristin ryöstäjää mutta siltikään ei joka yrittämällä lähde. Koitan kestää.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Lahti32 - 24.05.2013     kello on 22:14 ---Kyllä Se nyt tuossa töhisee. Kipinän musta johto oli taivuksissa muuntajalla niin että pääsi lyömään pannun suojapeltiin. Puristin ryöstäjää mutta siltikään ei joka yrittämällä lähde. Koitan kestää.

--- Lainaus päättyy ---
Laita se kipinäkärjelle menevään johtoon silikoni putki,ei lyö enää kipinää hukkaan !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View