Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Talveks landelle...
K.E.V:
Ei tartte lehteä lukea , ei netistä katsoa . Totuus tulee ulko-ovesta ulosastuttaessa. Thumbd
Olen nähnyt kun samanrapun henkilö kusettaa koiransa suoraan ulko-ovelle. Herää vaan itse. Ehkä tuntureilla ei ongelmaa :laugh:
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 8.01.2013 kello on 18:55 --- Herää vaan itse. Ehkä tuntureilla ei ongelmaa :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Ei.
"Masi":
Täällä päin se koiran jätös maksaa 150 euroa. Ja koiran ulkoiluttajalla pitää olla aina kun koira on mukana 2 pussia varalla jos sattuu keräilyn tarve yllättämään.
Ja pussien puute on halpaa, vain 50 euroa pussi. Kerran on kunnanvahti ( täällä on myös semmoisia) kysäissyt, mutta hiljeni kun vastasin olevan jos hänkin niitä tarvitsee.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 8.01.2013 kello on 19:10 ---Täällä päin se koiran jätös maksaa 150 euroa. Ja koiran ulkoiluttajalla pitää olla aina kun koira on mukana 2 pussia varalla jos sattuu keräilyn tarve yllättämään.
Ja pussien puute on halpaa, vain 50 euroa pussi. Kerran on kunnanvahti ( täällä on myös semmoisia) kysäissyt, mutta hiljeni kun vastasin olevan jos hänkin niitä tarvitsee.
--- Lainaus päättyy ---
Jes ! Thumb
HuruUkkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 19.12.2012 kello on 20:01 ---toivotaan parasta ja peljätään pahinta Thumb
oikein rentoa joulun aslustaa sinullekkin
ja missä sen joulun nyt vietätkään
vietä se rauhaisasti vaan :)
--- Lainaus päättyy ---
Joulu ja uusivuosi vietettiin Luukissa hieno juttu ja rauhassa oltiin eilen tohtori soitti TT.kuvauksen tulokset kertoi kaiken olevan kunnossa 3 kk:n päästä verikokeet ja 6 kk:n päästä uusi syyni tohtorilla
Toi oli turha sohaisu multa tuohon koirajuttuun olen oppinu jo kotona maalaisjärjen käyttöön koirien kans paljon on turhaa höpötystä koiran paskoista hupaisa juttu tuolla Viikinpelloilla kun olen usein ollut siellä lintuja kuvailemassa niin peltotietä pitkin vievät n.50 lehmää aamuin illoin laitumelle ja takas ja tietenkin ne päästelee liukumiinoja mennessään, mutta sitten usein vanha mummeli ulkoilutta vanhaa mäyräkoiraa ja koiran tehtyä tarpeensa mummeli keräilee papanat muovipussiin sieltä liukumiinojen joukosta joskus kysynyt mummelilta onkohan tuo nyt ihan tarpeellista johon mummeli vastannut että kun siitä puhutaan ja kirjoitetaan niin paljon että näin pitää tehdä
Minulle riittää tämä paskajuttu nyt, maalaisjärkee puolin ja toisin
Viikin lehmistä
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/aiti_isa_lehmassa_on_reika/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta