Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Talveks landelle...

<< < (10/77) > >>

HuruUkkeli:
Täällä on yks vakiasukas joka pitää kaikkien etutelttojen katot (n.20) lumettomina ihan treenausmielellä välillä puottanut parikin kertaa päivässä  eikä tykkää kun ovat meinanneet kerätä jotain palkkiota hommasta omistajat itte putsailevat muuten lumet sitten kun sattuvat käymään täällä aikas hiljaista on ollut nyt joulun pyhinä mutta kuulema vilkastuu meno taas uudeksvuodeks, mulla tuo sähköpatruuna kurnuttaa kun sammakko tyynyn alla kun heittää sohvalle huilaileen on ihan pään alla ei ihan äänetön ole, hieno oli Jouluaatto täällä lumikinosten maisemassa ihan kun ennenvanhaan tuolla pohjosessa rekiajelusta ei vaan oo tietoo huomiseks.

Haapaniemen Paroni:
Tuli oltua Kokkolassa kahdestaan koko alueella lukuunottamatta Ranskalaista hääpari jotka oliva vuokraneet loma-asunnon :) Mukavaa oli ;) Ens vuonna Uudestaan Thumb Ja pakkasta oli parhaimillaan -25.6 hyvin noissa kesä vaunuissa pärjää neljälle päivälle yksi kaasupullo :D Ei tartte olla Solvieteri ,Kabe tai polar Thumb Ja päiviä oli 4

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 25.12.2012     kello on 08:08 ---ensin ostin tupa-autoon tuon mikron
sit hajos tytöltä mikro ja annoin sen heitille
nyt ostin tuon liiterin uunin sinne
kun tykkään siinä kokkaila
enemmän kuin mikrossa
ruat alusta loppuun  :)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla tyttöystävä kokkailee karjalanpaistit ym. pöperöt tuolla stadissa ja laittaa sit postiautolla tuleen tänne landelle minä vaan lämmittelen niitä sit kun näläkä rupee vaivaamaan
ps. tyttöystäväkin viettänyt joulua täällä tuli tuolla postiautolla linja No 345 ajelee elieliltä tänne ihan suoraan reilu puolituntia

K.E.V:
^
Aikahyvin kouluttanut  8)

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 25.12.2012     kello on 21:38 ---^
Aikahyvin kouluttanut  8)

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy olla vähän juoni, joskus kaverit valittelee kun vaimo moittii kossuttelusta mulla ei semmosta haittaa viimestään perjantaina tuo putelin ja sanoo ottasitko ukkeli pienet.......
no salaisuus piilee siinä etten ole koskaan körötelly selvinpäin
Kyllä Sipukin pitää kultsin hyvissä eväissä ei öljylamppukaan pala jos siinä ei oo kunnon öljyä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View