Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Slaavilaista yrityskulttuuria?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.12.2012 kello on 22:04 ---Kun minuun viittaat, niin olin jotakin tee-se-itse -miehen ja teetä-se-itse -miehen puolvälistä. Noita putki, sähkö ja kaivinkonehommia oli kyllä paha ite ruveta tekemään, eikä ole takkamuuraustakaan tullut opeteltua... vielä.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan meitä joka lähtöön. Itse taloa rakentaessa osallistuin myös putki, sähkö ja muuraushommiin - kaivinkonetta ei kyllä itellä ollut. Jos työmiesten palkat oli 40 tonnin luokkaa, sisältäen kirvesmiesten, muurarin ja putkimiehen palkat, jäi jotenkin semmoinen tunne että itse tuli melko paljon rakennettua ;D Oli muuten markka-aikaa ;)
migel:
Olikos toi 40 tuubaa euroja?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 13.12.2012 kello on 10:31 ---Olikos toi 40 tuubaa euroja?
--- Lainaus päättyy ---
Olihan se tuossa pienellä präntättynä, "Oli muuten markka-aikaa ;)"
Ainahan sitä pitää olla soppareissa pienellä präntättyä kuten noilla urakoitsijoilla ;D
Mulla ei muuten ollu rakentamisessa urakkaa ja paperilla sovittua maksuhommaa muiden kuin sähkömiehen kanssa. No tietysti talopaketti oli sidottu maksuposteihin. Nuot kirvesmiehet, putkimies ja muurari oli mulla töissä sen mitä niitä tarvitsin.
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.12.2012 kello on 10:36 ---Olihan se tuossa pienellä präntättynä, "Oli muuten markka-aikaa ;)"
Ainahan sitä pitää olla soppareissa pienellä präntättyä kuten noilla urakoitsijoilla ;D
Mulla ei muuten ollu rakentamisessa urakkaa ja paperilla sovittua maksuhommaa muiden kuin sähkömiehen kanssa. No tietysti talopaketti oli sidottu maksuposteihin. Nuot kirvesmiehet, putkimies ja muurari oli mulla töissä sen mitä niitä tarvitsin.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa oli vain- en vaan huomannut mutta mitä sillä on väliä-40-tuhatta markkaa on tosi vähän nykyaikana,halvalla sait työmiehet tuolloin!
Teitkös isonkin torpan?
Paljonkos neliöhinta tuolloin maksoi euroissa ja mitä se olis tänä päivänä?
ea:
Aika usein yrittäjillä joilla ei ole liikaa töitä on tyytyväisiä asiakkaita ja vapaa-aikaa.
Tyytyväisiltä asiakkailta saa ilmeisesti riittävän korvauksen ja ei tarvitse haalia
liikaa töitä ja ressiä...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta