Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Pintakosteusmittari ja piikkikosteusmittari

<< < (4/6) > >>

88k5:
Tämmöinen löytyy - Stanleyn väreissä  :laugh:
Kosteusmittari 14,99 €

Lähinnä puun liimaus- ja maalaushommissa käyttänyt - suuntaa antavana. Kokeillu kyllä matkamöksäänkn  ;D

Jepukka:
Itse käyttäisin auton/vaunun kosteusmittaukseen piikkimittaria. Pintamittarit tykkäävät "mitata" vähän liian syvältä asti kuin pinnasta, joten esim. alumiinikuori tms. niitit ja nastat antaa heti punaista mittariin. Jos et tiedä mitä olet mittaamassa niin hyvä keino on ottaa verrokkilukema jostain paikasta minkä tiedät varmasti kuivaksi.
Kosteusmittarit antavat yleensä erinlaisen lukeman riippuen siitä materiaalista mitä ollaan mittaamassa.

Itse ajattelin huvikseni lämpökuvata auton kuhan se tuohon pihaan taas ilmestyy.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 10.12.2012     kello on 19:16 ---Itse käyttäisin auton/vaunun kosteusmittaukseen piikkimittaria. Pintamittarit tykkäävät "mitata" vähän liian syvältä asti kuin pinnasta, joten esim. alumiinikuori tms. niitit ja nastat antaa heti punaista mittariin. Jos et tiedä mitä olet mittaamassa niin hyvä keino on ottaa verrokkilukema jostain paikasta minkä tiedät varmasti kuivaksi.
Kosteusmittarit antavat yleensä erinlaisen lukeman riippuen siitä materiaalista mitä ollaan mittaamassa.

Itse ajattelin huvikseni lämpökuvata auton kuhan se tuohon pihaan taas ilmestyy.

--- Lainaus päättyy ---

Johan noi asiat kerrottiin aiemmin.

vesako:
Ostin Ohlsonin marketista 20 maksavan piikkimittarin.
En tiedä toimiiko kun mitannu joka nurkan vaunusta
ja aina näyttää 0 %

Kasvavan kuusen runko 40%, etuteltassa oleva
harjanvarsi 14%

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 15.12.2012     kello on 14:03 ---Ostin Ohlsonin marketista 20 maksavan piikkimittarin.
En tiedä toimiiko kun mitannu joka nurkan vaunusta
ja aina näyttää 0 %

Kasvavan kuusen runko 40%, etuteltassa oleva
harjanvarsi 14%

--- Lainaus päättyy ---

Hyvinhän se toimii. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta