Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunun kaskovakuutus?
99:
Mistä saa tänäpäivänä halvimman/parhaimman kaskovakuutuksen asuntovaunuun?
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 8.12.2012 kello on 18:11 ---Mistä saa tänäpäivänä halvimman/parhaimman kaskovakuutuksen asuntovaunuun?
--- Lainaus päättyy ---
Esim. Fennia...Itse kilpailutin vakuutukset vasta kolmisen kuukautta sitten. Päädyn kuitenkin Ifiin koska mulla ratkaisi koko pakettin hinta. Pelkkä vaunu olis ollut halvempi Fenniassa.
Weicco:
Nordeassa (Trygg) on aika kilpailukykyinen hinta. Korvausasiat hoituu hyvin sieltä Thumb
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 8.12.2012 kello on 18:41 ---Nordeassa (Trygg) on aika kilpailukykyinen hinta. Korvausasiat hoituu hyvin sieltä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No siellä onkin nykyinen kasko, joka korvannut mainiosti Thumb
Mutta pitää sitä vähän tehdä kartoitusta josko löytyisi parempi hinta laatu suhde ;)
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 8.12.2012 kello on 18:41 ---Nordeassa (Trygg) on aika kilpailukykyinen hinta. Korvausasiat hoituu hyvin sieltä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli ongelmia kun vastapuolen vakuutus oli Trygissä ennenkuin rahat oli mun tilillä, vaikka selvä tapaus niin vastapuoli värkkäsi vahinkoilmoituksen kanssa . Tosin sehän ei ole tässä aiheessa vakuutuksen ottajan murhe.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta