Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunun kaskovakuutus?

(1/13) > >>

99:
Mistä saa tänäpäivänä halvimman/parhaimman kaskovakuutuksen asuntovaunuun?

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  8.12.2012     kello on 18:11 ---Mistä saa tänäpäivänä halvimman/parhaimman kaskovakuutuksen asuntovaunuun?

--- Lainaus päättyy ---
Esim. Fennia...Itse kilpailutin vakuutukset vasta kolmisen kuukautta sitten. Päädyn kuitenkin Ifiin koska mulla ratkaisi koko pakettin hinta. Pelkkä vaunu olis ollut halvempi Fenniassa.

Weicco:
Nordeassa (Trygg) on aika kilpailukykyinen hinta. Korvausasiat hoituu hyvin sieltä  Thumb

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  8.12.2012     kello on 18:41 ---Nordeassa (Trygg) on aika kilpailukykyinen hinta. Korvausasiat hoituu hyvin sieltä  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

No siellä onkin nykyinen kasko, joka korvannut mainiosti Thumb
Mutta pitää sitä vähän tehdä kartoitusta josko löytyisi parempi hinta laatu suhde ;)

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  8.12.2012     kello on 18:41 ---Nordeassa (Trygg) on aika kilpailukykyinen hinta. Korvausasiat hoituu hyvin sieltä  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli ongelmia kun vastapuolen vakuutus oli Trygissä ennenkuin rahat oli mun tilillä, vaikka selvä tapaus niin vastapuoli värkkäsi vahinkoilmoituksen kanssa . Tosin sehän ei ole tässä aiheessa vakuutuksen ottajan murhe.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View