rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Katsastus  (Luettu 77086 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:20
Vs: Katsastus
« Vastaus #60 : 14.11.2014 kello on 15:32 »
Ei näköjään kannata ostaa turkissa tehtyä Versoa, jos on noin huonoa terästä ;D

Mitenkähän se on tuon Ransun kanssa...?    :o  No onneksi ainakin tankki on muovia!

Olen yhden Mersun tankin korjannut peltipalalla ja hopeajuotteella.  Ja lasikuitumatto ja epoksi on kans kova sana.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:27.01.2022 kello on 10:50

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 9.03.2016 kello on 16:31
Vs: Katsastus
« Vastaus #62 : 15.11.2014 kello on 18:15 »
Joko on Saabin uus tuotanto muka alkanut????

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.04.2024 kello on 20:31
Vs: Katsastus
« Vastaus #63 : 16.11.2014 kello on 09:11 »

Vaimo käytti Corolla Verson tänään leimalla. Läpi meni mutta inssi huomautti että tankki vuotaa(ruostunut). Aika hyvin 7v vanhalta alle 140tkm ajetulta pirssiltä ;D. Kuulemma tyyppivika noissa. Motonetissä uusi maksaa 229 mutta ei sovi tähän kun on tehty turkissa :D.
Eipä kyllä löytynyt maailmalta edes purkuosana. Hyviä neuvoja/vinkkejä otetaan vastaan!

Kysyppä merkkiliikkeestä meniskö takuuseen. Velipojalle vaihtoivat takuuseen tuon ikäiseen tankin. Toyota ku on aika tarkka näihin turvallisuusasioihi n vaikuttavissa asioissa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:38
  • Kulkija
Vs: Katsastus
« Vastaus #64 : 16.11.2014 kello on 09:13 »
^

On ja ei ole. Aygon ohjaustehostimen boksia eivät maksaneet, ikää oli silloin saman verran. Se on onneksi ainoa tappio yli kolmen vuoden aikana, mikä tuon kanssa on ollut.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.02.2017 kello on 15:03
Vs: Katsastus
« Vastaus #65 : 10.12.2014 kello on 15:31 »
Kysyppä merkkiliikkeestä meniskö takuuseen. Velipojalle vaihtoivat takuuseen tuon ikäiseen tankin. Toyota ku on aika tarkka näihin turvallisuusasioihi n vaikuttavissa asioissa.

Tänään tankki vaihdettu takuuseen, kiitos vinkistä!! Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.07.2018 kello on 09:39
Vs: Katsastus
« Vastaus #66 : 10.12.2014 kello on 23:03 »
Tänään tankki vaihdettu takuuseen, kiitos vinkistä!! Thumb
Vai vaihtaa ne takuuseen näitä vanhanakin? Vaatinee täyden huoltovihkon Toyota-leimoilla? Mä vaihdoin meitin Versoon tankin pari vuotta sitten juurikin 7 vuoden iässä, tosin metrejä oli jo 450tkm. Löytyi romikselta -09 mallin tankki vain muutaman tuhannen ajetusta autosta satasella, joten ei paha. Uus olis ollu Toyotalla liki 500€.

  • Vieras
  • Vs: Katsastus
    « Vastaus #67 : 11.12.2014 kello on 04:38 »
    Vai vaihtaa ne takuuseen näitä vanhanakin? Vaatinee täyden huoltovihkon Toyota-leimoilla?

    Ei niitä Toyota leimoja tarvitse olla mutta isommat huollot pitäisi jollain huoltoliikkeellä tehdyn kuitenkin, en tiedä tosin tuon tankin suhteen tarvitseeko sitä varten. Toyotallahan on tapana että maineesta pidetään kiinni ja siten myös "takuu" on pitempi kuin se kolme vuotta.

    Jokainen lie kuullut niistä diesel koneista joita on vaihdettu jopa kuusi - seitsemän vuotta vanhoihin autoihin.....takuus een, eli pitäisikö tässä sanoa, takuita on kahdenlaisia ja tuo Toyotan takuu on sitten ihan omaa luokkaansa.  Thumb jeps...Toyotallahan tässä ajellaan.   ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:26
    • Autossa on pyörät
    Vs: Katsastus
    « Vastaus #68 : 11.12.2014 kello on 07:55 »
    Toisin sanottuna pidetään kestävän auton mainetta yllä valmistajan sponssaamana. Samaa romurautaa kuin kaikki muutkin? Olikos se näin?

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
      • East Coast Fellows
    Vs: Katsastus
    « Vastaus #69 : 11.12.2014 kello on 07:57 »
    Ei työkaverin lantikkaan ainakaan takuuna tullut mitään kun 5 vuoden ja 211tkm kohdalla meni turbo ja venttiilinnostajia vaihtokuntoon. Täysi Toyota huoltokirja vielä.

    Laturi petti pian tuon jälkeen, eipä siinäkään toyo tullut vastaan.

    Huhuja noista kuulee aina silloin tällöin mutta tuntuu että kyseessä on pikemminkin lumimies. Puhutaan ja huhutaan vaan kukaan ei ole itse sitä nähnyt...

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Vs: Katsastus
    « Vastaus #70 : 11.12.2014 kello on 08:10 »
    Tänään tankki vaihdettu takuuseen, kiitos vinkistä!! Thumb

    Catiskalle   ""Puhutaan ja huhutaan vaan kukaan ei ole itse sitä nähnyt..."" paitsi yllä  vanishing point  Thumb

  • Vieras
  • Vs: Katsastus
    « Vastaus #71 : 11.12.2014 kello on 08:23 »
    Toisin sanottuna pidetään kestävän auton mainetta yllä valmistajan sponssaamana. Samaa romurautaa kuin kaikki muutkin? Olikos se näin?

    Kyllä, osuit täysin asian ytimeen KEV.

    Papukaijamerkin saisit jos täällä sellainen hymiö olisi tarjolla.

    Ei työkaverin lantikkaan ainakaan takuuna tullut mitään kun 5 vuoden ja 211tkm kohdalla meni turbo ja venttiilinnostajia vaihtokuntoon.

    Se tuo mainitsemani Toyotan diesel on 2.2:nen joita on vaihdettu takuuseen jopa noihin kuusi-seitsemän vuotta vanhoihin autoihin, yhden RAV4:sen itse tiedän ainakin, ilman huhuja.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
      • East Coast Fellows
    Vs: Katsastus
    « Vastaus #72 : 11.12.2014 kello on 08:26 »
    Catiskalle   ""Puhutaan ja huhutaan vaan kukaan ei ole itse sitä nähnyt..."" paitsi yllä  vanishing point  Thumb
    Minulle se on edelleenkin vain netistä luettu huhu...

    En tunne tapausta ja henkilöä, joten vqik huhu minulle. Omassa tuttavapiirissä on Toyotan omistajia jokunen, heitä moinen onni ei ole potkinut.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
    • ---
    Vs: Katsastus
    « Vastaus #73 : 11.12.2014 kello on 09:53 »
    Johan täällä Toyotaa mollaa sellaset miehet, jos ei koskaan edes kokeilut sellaista.. On toyotissa ainakin neliveto, toisin kuin volvoissa.. Kummastuttaa kun volvo miehet luimistelee vaunun takana vesikeleillä leirintä alueella. Vissiin jäävät odottamaan poutasäitä, jotta uskaltautuvat kokeilemaan kuivalla awd:tä.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
      • East Coast Fellows
    Vs: Katsastus
    « Vastaus #74 : 11.12.2014 kello on 09:58 »
    Johan täällä Toyotaa mollaa sellaset miehet, jos ei koskaan edes kokeilut sellaista.. On toyotissa ainakin neliveto, toisin kuin volvoissa..
    Olen ihan omistanutkin Toyotan ja senkin jälkeen muutamaan otteeseen koeajanut ostomielessä (koeajon jälkeen ei ole vain tullut halua ostaa) ja Jenkeissä vuokrannut ja ajellut pitkiäkin pätkiä.
    Pitääkö vielä olla enemmän kokemusta aiheesta jotta asiasta voi kirjoittaa  :-X

    Nelivedoista en ota kantaa puoleen tai vastaan. Molemmilla taitaa päästä eteenpäin ja kummallakaan ei ole kunnollista nelivetoa Suomalaiseen maastoon, maantiellä pärjää molemmilla.