Tekniikkakeskustelut > Katsastus
Katsastus
joo o:
Entäs vakuutusyhtiön lunastamat ooppelit :o :o
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.12.2012 kello on 18:21 ---Onko selvinnyt, mikä siinä on vikana?
--- Lainaus päättyy ---
Eivät ruvenneet korjaamolla irroittamaan,pitäis kuulemma ottaa ratti irti,kehoittavit etsimään uuden paketin,koska entinen pitää poistaa poraamalla,ei kuulemma voi muuten tutkia ! Tekisin itse tuon,mutta ei voi oikein taivas-alla talvella tehdä!!
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.12.2012 kello on 18:31 --- Eivät ruvenneet korjaamolla irroittamaan,pitäis kuulemma ottaa ratti irti,kehoittavit etsimään uuden paketin,koska entinen pitää poistaa poraamalla,ei kuulemma voi muuten tutkia ! Tekisin itse tuon,mutta ei voi oikein taivas-alla talvella tehdä!!
--- Lainaus päättyy ---
Niin, niissä on niitä katkoruuveja, tai vastaavia, muutenhan varastaminen olisi liian helppoa. Siksi alunperin tarjosinkin sitä öljyämistä, sekin tietysti edellyttää jonkinasteista purkamista. Hajoittamoilta kyllä löytyy ohjausakseleita ja pelkkiä lukkojakin. avk.fi tai varaosahaku.fi
mike:
Kokeile nyt kuitenkin ottaa se ns. avainsylinteri tai lukkopesä irti niin pääset siihen rattilukkoon käsiksi. Tuossa oli jo aiemmin laitettu ohjeet siihen?
Kyllä se siitä! Voi olla ihan vaan voitelusta kiinni ,ei se iäkkäällä aina luista!!
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.12.2012 kello on 18:31 --- Eivät ruvenneet korjaamolla irroittamaan,pitäis kuulemma ottaa ratti irti,kehoittavit etsimään uuden paketin,koska entinen pitää poistaa poraamalla,ei kuulemma voi muuten tutkia ! Tekisin itse tuon,mutta ei voi oikein taivas-alla talvella tehdä!!
--- Lainaus päättyy ---
Aikoinaan jostakin autosta irroitin vasaralla ja tampilla kiertämällä (töisevä) käytetty lukko normiruuveilla kiinni. ;D Ja eihän se ratin irroituskaan mahdoton ole mutta jos air bag niin hidastaa vähän ja tiedettävä mitä pitää tehdä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta