Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Uusi ilme matkailuautolle
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy - 5.12.2012 kello on 20:45 ---Teippasin omaan matkailuautoon uudet raidat ym, kun melkein kaikki matkailuautot on tehtaan teippauksen jäljiltä. Nyt löytää oman auton helposti kun toista samanlaista ei tuu vastaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tosi nätti Thumb
Cowboy:
Sivuvalot on alkuperäiset en oo värjännyt niitä reunoja.
Sipu en pelästy vaikka tuut olalle kopsauttaa ;D.
Voipi olla että tummennan lisää noita ikkunoita, vai tuleeko sisustasta liian pimee eipä vielä tietoo täytyy testata.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy - 5.12.2012 kello on 20:45 ---Teippasin omaan matkailuautoon uudet raidat ym, kun melkein kaikki matkailuautot on tehtaan teippauksen jäljiltä.
--- Lainaus päättyy ---
On nätti ja hyvä että tulee palstalle lisää tuunaajia niin saa itsekin uutta miettimistä Adrian ulkonäön tuunaamiseen.
Itse olen miettinyt että pitäisikö tuo ilmastointilaitteen kotelo maalauttaa hopeaksi kokonaan vai laittaisiko siihen hopeanvärisen nousevan tarrakuvion kuten tuossa kyljessä..
Jotain siihen pitäisi keksiä ensi kesänä, alkaa näyttää jo liian tutulta. ;D
--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy - 6.12.2012 kello on 11:32 ---Voipi olla että tummennan lisää noita ikkunoita, vai tuleeko sisustasta liian pimee eipä vielä tietoo täytyy testata.
--- Lainaus päättyy ---
Mä mietin myös noita ikkunoiden tummennuksia mutta ei ainakaan 3M:n kalvoja käyttävä liike suositellut noiden matkailuautojen asunto-osan ikkunoiden tummennusta, sanoi ettei se tule siinä pysymään kun on akryylimuovia.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 6.12.2012 kello on 11:56 ---Mä mietin myös noita ikkunoiden tummennuksia mutta ei ainakaan 3M:n kalvoja käyttävä liike suositellut noiden matkailuautojen asunto-osan ikkunoiden tummennusta, sanoi ettei se tule siinä pysymään kun on akryylimuovia.
--- Lainaus päättyy ---
Kun ne tulivat markkinoille (-70 luvulla?) , yx veijari keksi, että tuohan käy vaunun ikkunoihin: Ei lämpiä koppi niin paljon, eikä tarvi kiskoa verhoja illalla, kun kerran ulkoa ei näe sisään! ;D
Ja sitten kun emäntä vaihtoi paitaa ensimmäisenä iltana.. ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta