Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Cowboy 05 Dec 2012
  • Teippasin omaan matkailuautoon uudet raidat ym, kun melkein kaikki matkailuautot on tehtaan teippauksen jäljiltä. Nyt löytää oman auton helposti kun toista samanlaista ei tuu vastaa ;D





  • #2 kirjoittanut 88k5 05 Dec 2012
  • Erottuva! Meneekö raidat katon yli koko matkalta?

    Ite kun tekee, niin ei ihan heti samanlaista tule vastaan  Thumb
    Meikäläinen väritti uudelleen ransun mustan kuonon toissa keväävän.. tähän.
  • #3 kirjoittanut Jushi69 05 Dec 2012
  • Teippasin omaan matkailuautoon uudet raidat ym, kun melkein kaikki matkailuautot on tehtaan teippauksen jäljiltä. Nyt löytää oman auton helposti kun toista samanlaista ei tuu vastaa ;D






    Sopii hyvin minun mielestä. Thumb Thumb
  • #4 kirjoittanut Weicco 05 Dec 2012
  • Hyvä veto  Thumb
  • #5 kirjoittanut Cowboy 06 Dec 2012
  • Katto ei oo vielä kokonaan, kun toi kapeempi teippi loppu kun meni noihin kylkiin niin paljon sitä.
    Eteen ylös tulee vielä liuhuvat suomenliput kun löydän sopivat :D
  • #6 kirjoittanut sipu 06 Dec 2012
  • ompa hienot vauhtiraidat kerrassaan
    ja sopii tuohon malliin
    nyt sit tunnistan minäkin sinut
    jot äläpä pelästy jos jossain tuun
    ja käpälällä hipasen olalle sanoen
    moikka! sipu se tässä ääntelee  Thumb
  • #7 kirjoittanut 88k5 06 Dec 2012
  • Meni ihan täydestä nuo kylkiteippaukset  :-[

    Luulin, että nuo ikkunan ympärykset oli tehtaan jäljiltä  Thumb

    Hyvin hukkuvat ikkunat noihin linjakkaisiin teippauksiin - yleensä (liki kaikilla malleilla) ikkunat näyttävät niin "ripotelluilta"; samalla puolella kaikki eri kokoisia, eikä ylä- tai alareuna lainkaan linjassa  8)
  • #8 kirjoittanut Cowboy 06 Dec 2012
  • Meni ihan täydestä nuo kylkiteippaukset  :-[

    Luulin, että nuo ikkunan ympärykset oli tehtaan jäljiltä  Thumb

    Hyvin hukkuvat ikkunat noihin linjakkaisiin teippauksiin - yleensä (liki kaikilla malleilla) ikkunat näyttävät niin "ripotelluilta"; samalla puolella kaikki eri kokoisia, eikä ylä- tai alareuna lainkaan linjassa  8)

    Ikkunoiden ympärillä noi isot teipit on tehtaan tekosia, mut noi kapeet raidat on sit mun tekosia.
    Ilman noita kapeita teippejä näytti liian laatikoilta noi kyljet.
    kuvaa klikkaamalla tulee isommaksi


  • #9 kirjoittanut sipu 06 Dec 2012
  • Meni ihan täydestä nuo kylkiteippaukset  :-[

    Luulin, että nuo ikkunan ympärykset oli tehtaan jäljiltä  Thumb

    Hyvin hukkuvat ikkunat noihin linjakkaisiin teippauksiin - yleensä (liki kaikilla malleilla) ikkunat näyttävät niin "ripotelluilta"; samalla puolella kaikki eri kokoisia, eikä ylä- tai alareuna lainkaan linjassa  8)

    samaa mieltä
    noi akkunat kummastuttaa minuukin
    miks ihmees meitinkin tupacarssiskin pitää olla
    hyyskän ikkuna ylempän ku muut  :o
    olis se voinut ol vaik sit lyhyempi tai jotain
    ettei silmä vallan niksada kun niin on eri korkuudella
    luulin jo et tuli tehtaal moka
    mut ku ne on muissakin autois
    niin on vissiist siten se oikke suunniteltu  Thumbd

    ja noit teippaukset on ittensä gurun tekemii
    sen kyllä huomaa  Thumb :)
  • #10 kirjoittanut 88k5 06 Dec 2012
  • Ikkunoiden ympärillä noi isot teipit on tehtaan tekosia, mut noi kapeet raidat on sit mun tekosia.
    Ilman noita kapeita teippejä näytti liian laatikoilta noi kyljet.
    kuvaa klikkaamalla tulee isommaksi



    Ach, so!

    Onko muuten nuo kelt. sivuvalojen kehykset saaneet mustan värin? Muistelen, että Yokonilla on kehyksiä or., va., ha, muttei mustana  ;D
  • #11 kirjoittanut Duster 06 Dec 2012
  • Teippasin omaan matkailuautoon uudet raidat ym, kun melkein kaikki matkailuautot on tehtaan teippauksen jäljiltä. Nyt löytää oman auton helposti kun toista samanlaista ei tuu vastaa ;D






    Tosi nätti Thumb
  • #12 kirjoittanut Cowboy 06 Dec 2012
  • Sivuvalot on alkuperäiset en oo värjännyt niitä reunoja.
    Sipu en pelästy vaikka tuut olalle kopsauttaa ;D.
    Voipi olla että tummennan lisää noita ikkunoita, vai tuleeko sisustasta liian pimee eipä vielä tietoo täytyy testata.
  • #13 kirjoittanut ihaa 06 Dec 2012
  • Teippasin omaan matkailuautoon uudet raidat ym, kun melkein kaikki matkailuautot on tehtaan teippauksen jäljiltä.



    On nätti ja hyvä että tulee palstalle lisää tuunaajia niin saa itsekin uutta miettimistä Adrian ulkonäön tuunaamiseen.

    Itse olen miettinyt että pitäisikö tuo ilmastointilaitteen kotelo maalauttaa hopeaksi kokonaan vai laittaisiko siihen hopeanvärisen nousevan tarrakuvion kuten tuossa kyljessä..



    Jotain siihen pitäisi keksiä ensi kesänä, alkaa näyttää jo liian tutulta. ;D

    Voipi olla että tummennan lisää noita ikkunoita, vai tuleeko sisustasta liian pimee eipä vielä tietoo täytyy testata.

    Mä mietin myös noita ikkunoiden tummennuksia mutta ei ainakaan 3M:n kalvoja käyttävä liike suositellut noiden matkailuautojen asunto-osan ikkunoiden tummennusta, sanoi ettei se tule siinä pysymään kun on akryylimuovia.
  • #14 kirjoittanut tsahkali 06 Dec 2012
  • Mä mietin myös noita ikkunoiden tummennuksia mutta ei ainakaan 3M:n kalvoja käyttävä liike suositellut noiden matkailuautojen asunto-osan ikkunoiden tummennusta, sanoi ettei se tule siinä pysymään kun on akryylimuovia.
    Kun ne tulivat markkinoille (-70 luvulla?) , yx veijari keksi, että tuohan käy vaunun ikkunoihin: Ei lämpiä koppi niin paljon, eikä tarvi kiskoa verhoja illalla, kun kerran ulkoa ei näe sisään!  ;D
    Ja sitten kun emäntä vaihtoi paitaa ensimmäisenä iltana..   ;D ;D
Sivuja:
Toiminto