Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Mistäs hyvä ja edullinen markiisi matkailuautoon

<< < (3/4) > >>

88k5:
Ite asensin (3.5m) - ei maksanut mitään (työt)  :laugh:

Asennuksessa kannattaa huomioda monta käyttöasiaa - esim. tukijalkojen käyttö mukana tulevilla seinäkiineikkeillä - koiralliselle vaanarille hyvä: ei sotkeennu remmit jalkoihin  :P Oven aukeaminen, sivuseinien sijoittuminen seinän (ei ikkunan) kohdalle, sa

..ja valojen veto..

Huomaa, että kahedsta kuormaliinasta ja koiraparkista (korkkiruuvi) tekee myrkyskyvarustuksen  Thumb

Cowboy:
Juu itse asentaisin markiisin muuten mutko auto on uusi, jos rupee vuotaa ajan kanssa niin eipä takuu korvaa ???
Olen tullut siihen päätökseen  että markiisi tulee seinää kiinni.
Markiisin pitää peittää niin sanotusti asuin osan sivu kokonaan.
Vielä pitäis löytää se hyvä ja edullinen markiisi ;D ja tietenkin asentaja.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy -  5.12.2012     kello on 20:12 ---Juu itse asentaisin markiisin muuten mutko auto on uusi, jos rupee vuotaa ajan kanssa niin eipä takuu korvaa ???
Olen tullut siihen päätökseen  että markiisi tulee seinää kiinni.
Markiisin pitää peittää niin sanotusti asuin osan sivu kokonaan.
Vielä pitäis löytää se hyvä ja edullinen markiisi ;D ja tietenkin asentaja.

--- Lainaus päättyy ---

Ei mua yhtään haitannut, että auto oli tehtaalta lähtenyt 3kk ennen omaa asennustani  :laugh: No, ny siitä on jo yli 5½ vuotta  Thumb

olalaa:
Itse Saksasta tilaamalla saa edullisemmin ja toimitavat koti ovelle.Prostori olisi ainakin minun valinta ;)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  5.12.2012     kello on 19:17 ---OT, miksi jätät lainauksista kirjoittajan pois?

--- Lainaus päättyy ---

En minä aina. Irrallinen lause, jota ei tarvitse kohdentaa kehenkään, tarviiko se välttämättä otsikon?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View