Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Hyvään tarkoituksen
hartsakoski:
Mua alkaa pikkuhiljaa rasittaa tuo jatkuva koululaisten kautta tapahtuva kauppaaminen.Nytkin vitosluokkalainen poikani kauppaa Oriflamen tuotteita,miesten ja naisten alushousuja ja sukkia.No jotain leirikoulua ne sillä rahottaa,mutta en tykkää tuosta pakkomyynnistä yhtään.
Amigo:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 1.12.2012 kello on 22:34 ---Mua alkaa pikkuhiljaa rasittaa tuo jatkuva koululaisten kautta tapahtuva kauppaaminen.Nytkin vitosluokkalainen poikani kauppaa Oriflamen tuotteita,miesten ja naisten alushousuja ja sukkia.No jotain leirikoulua ne sillä rahottaa,mutta en tykkää tuosta pakkomyynnistä yhtään.
--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä. Meidän vitosluokalla oleva tyttö kanssa kauppaa jos jotakin jonkin asian varjolla,tympii tollanen lasten "hyväksikäyttö" >:( >:(
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: amigo - 1.12.2012 kello on 22:47 ---Sama täällä. Meidän vitosluokalla oleva tyttö kanssa kauppaa jos jotakin jonkin asian varjolla,tympii tollanen lasten "hyväksikäyttö" >:( >:(
--- Lainaus päättyy ---
Niin lapsethan kerää itse itselleen rahaa, mitä hyväksikäyttöä se on?
Itekkin aikanaan myyny yhtä ja toista aikoinaan et on päästy leirikouluun.
Tääl on ny myyty vessapaperii ja heijastimii (heijastimen ostin) niin ja suolakurkkuja.
Amigo:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 1.12.2012 kello on 23:21 ---Niin lapsethan kerää itse itselleen rahaa, mitä hyväksikäyttöä se on?
--- Lainaus päättyy ---
Juu ja me vielä maksetaan pari kertaa vuodessa heidän leirikoulua varten noin 30€ Eikö se pitäis jo riittää että lasten ei tarvitsisi myydä enää mitään? Sit meilläpäin on vielä näitä roskien keruu talkoita,lapset/koululaiset kerää tienvarsilta vanhoja kortonkeja ja narkkareitten piikkejä onko se oikeen eli ei siis ole "hyväksikäyttöä"
tsahkali:
--- Lainaus ---Niin lapsethan kerää itse itselleen rahaa, mitä hyväksikäyttöä se on?
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin vanhempien hyväksikäyttöä, hehän ne kamat ostaa. Parempi olis antaa suoraan rahaa....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta