Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Eläkkeelle, vai superkarttuman keruuseen?

<< < (11/15) > >>

perho-ukko:
 On muistettava,että kun jää lopullisesti eläkkeelle,se on sitten siinä,ansioihin ei voi vaikuttaa,pärjättävä on sillä,mitä annetaan !!!

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.12.2012     kello on 11:31 ---Jos eläkkeelle jääminen mietityttää, en tarkoita taaskaan rahaa, vaan elämän muutosta. Silloin osa-aikaeläke on hyvä ratkaisu, jos siihen on muuten mahdollisuutta. Itse olen ollut 65% eläkkeellä ja 35% työssä. Elikkä 35% entisestä palkasta ja työajasta. Niin hieno ratkaisu, ettei sanat riitä kertomaan.   Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kannatan tuota, jos siihen on mahdollisuus.  Oli sen verran tiukka kokemus jäädä kertalinttuulla eläkkeelle.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.12.2012     kello on 11:31 ---Jos eläkkeelle jääminen mietityttää, en tarkoita taaskaan rahaa, vaan elämän muutosta. Silloin osa-aikaeläke on hyvä ratkaisu, jos siihen on muuten mahdollisuutta. Itse olen ollut 65% eläkkeellä ja 35% työssä. Elikkä 35% entisestä palkasta ja työajasta. Niin hieno ratkaisu, ettei sanat riitä kertomaan.   Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on sellainen malli, jota on syytä tulevaisuudessa kehittää, jos eläkeikiä meinataan nostaa.

Ja veikkaan, että tuosta 35 % työajasta saadaan 40 % aikaan. Joka on myös työnantajan etu

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  2.12.2012     kello on 13:26 ---Tämä on sellainen malli, jota on syytä tulevaisuudessa kehittää, jos eläkeikiä meinataan nostaa.

Ja veikkaan, että tuosta 35 % työajasta saadaan 40 % aikaan. Joka on myös työnantajan etu

--- Lainaus päättyy ---

Niin, se on hyvä ratkaisu. Valitettavasti joku on sitä poistamassa, hupsista keikkaa, taas Jyrki.  ::)

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.12.2012     kello on 18:42 ---Niin, se on hyvä ratkaisu. Valitettavasti joku on sitä poistamassa, hupsista keikkaa, taas Jyrki.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
  No, kyllä se sitten on hyvä eläkeratkaisu, pitääpä harkita tuota ihan vakavasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View