Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Valitettava tapahtuma

<< < (9/10) > >>

migel:
Kyllä nyt Vemppu vemputat eestaas,,, ei tossa sun kirjoituksessa oo järjen häivää-Nostit kytkintä toisesta foorumista moderoinnin vuoksi ja täällä puolustat sitä!

Mikä oikein on linjasi vai tiedätkö oikein itekkään? Jees-jätkiä maailma on täynnä........kyllä mielipiteitä täytyy uskaltaa ilmaista ilman pelkoa jonkun moden asioihin puuttumisesta! No peilihän löytyy joka kodista :D :D :D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  3.12.2012     kello on 09:22 ---kyllä mielipiteitä täytyy uskaltaa ilmaista ilman pelkoa jonkun moden asioihin puuttumisesta! No peilihän löytyy joka kodista :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Tässä tapauksessa ei ollut kyseessä mielipide, vaan toisen kirjoittaman yksityisviestin julkaisu. Mikä on foorumin säännöissä kielletty.

Vemppu:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  3.12.2012     kello on 09:22 ---Kyllä nyt Vemppu vemputat eestaas,,, ei tossa sun kirjoituksessa oo järjen häivää-Nostit kytkintä toisesta foorumista moderoinnin vuoksi ja täällä puolustat sitä!

Mikä oikein on linjasi vai tiedätkö oikein itekkään? Jees-jätkiä maailma on täynnä........kyllä mielipiteitä täytyy uskaltaa ilmaista ilman pelkoa jonkun moden asioihin puuttumisesta! No peilihän löytyy joka kodista :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---
Jos ei avaudu niin ei avaudu...

Kytkimen nosto (=kirjoittelun ja seuraamisen lopettaminen) tapahtui juurkin moderoinnin puutteen / sen epätasa-arvoisuuden vuoksi. Täällä olen "viihtynyt" sen vuoksi että moderointi on, minun silmiini, ollut tasa-arvoista. Joku kokee tuon toisin mutta hänellä sellaisenkin tulkinnan vapaus on. Siksi toivon että täällä moderointi olisi/on pärstästä ja "suosiosta" riippumatonta jatkossakin. Mielipiteitä ja näkemyksiä tulee saada ilmaista foorumin sääntöjen rajoissa, sehän on selvää. Mutta yhtä selvää lienee että niitä sääntöjä tulee seurata ja noudattaa nimimerkistä, kirjoitusten määrästä tai laadukkuudesta riippumatta = säännöt ovat kaikille samat. Tämä ei siellä "toisella saitilla" minusta toteutunut.

Olen ymmärtänyt että en ole ollut ainoa joka tuolta mainitsemattomalta saitilta on "nostanut kytkintä" samoista syistä > kun "pakenijoiden" määrä on suurempi, kannattanee miettiä sitä mistä moinen johtuu. Minun kytkimen nosto ei johtunut siitä että olisin itse jäänyt alakynteen tai kokenut omien kirjoitusteni saaneen epäreilua moderointia/erityista huomiota muilta kirjoittajilta vaan en halunnut saittia ja sen linjaa tukea edes "läsnäolollani". Voihan tässäkin tapauksessa olla kyse juuri samasta asiasta mutta itse näen eroa mm. siinä että tässä moderointi on kaivannut sääntöjen noudattamista ja tuolle jossain toisaalla moderoinnilta kaivattiin sääntöjen noudattamista?

Ihmisellä on live-elämässä yleensä mahdollisuus valita missä ja miten aikaansa viettää. Sama pätee myös näillä nettifoorumeilla. Eikä siinä sen suurempaa dramatiikka tarvita. Ei sen seuranvaihtajan, jäljelle jääneiden kuin muidenkaan osalta.

Nimimerkki: minäkö jees-jees -mies?  :-* (ketkä tuntee sanoo kyllä että en tosiaankaan LOL )

Edit: ilmeisesti siihen, että ei leimaudu jees-jees -mieheksi, pitäisi vähän huutaa isoilla kirjaimilla ja meuhkata tolkuttomana.... No tänks: ei sovi minulle ainakaan näissä yhteyksissä vaikka ilmeisesti tosimies huutaisi, meuhkaisi ja muutenkin mökeltäisi ihan vaan vaikka näyttääkseen että "ainesta löytyy" :P

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  3.12.2012     kello on 09:50 ---Tässä tapauksessa ei ollut kyseessä mielipide, vaan toisen kirjoittaman yksityisviestin julkaisu. Mikä on foorumin säännöissä kielletty.

--- Lainaus päättyy ---
Ajattelin että tähän keskusteluun en puutu, mutta mun mielestäni yksityisviestin julkaisu on sen luokan törkeys, että itse ainakin niin paljon häpeäisin, että nostaisin kytkintä ja häipyisin, jos moiseen olisin syyllistynyt.
Eikä moista erhettä pidä tehdä, vaikka se ei lukisi edes foorumin säännöissä.

Vahingossahan sellaista virhettä tuskin tekee.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  2.12.2012     kello on 15:22 ---Periaatteessa ei. Joskus kuitenkin yksikin puuttuva mauste vie sopasta maun. Se, että joku ottaa nokkiinsa ja lähtee, on aina merkki yhteisön heikkoudesta.  :(

--- Lainaus päättyy ---
Jos noin pienestä nykii palkokasvia sieraimeen on se merkki yksilön heikkoudesta. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View