Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuauton tai -vaunun vuokralle antaminen
joo o:
Kyllä tälanen itseavarten viritelty vaha vaunu ei oikein sovi lainavehkeeksi. Ei se lainassa parane, ei ainakaan sorateillä :)
lahna:
Lähisukulaisille lainataan.
"Masi":
Minun systeemin on , että kaverit soittaa suomesta, että nyt pitäisi päästä katsomaan sitä kisaa . Milloin moottori urhelua, jalkapalloa tai joitain tuon tapaista.
Ja minä sitten selvittelen miten ajellaan ja mistä löytyy lähimmät paikat olla yötä. Ja sitten kaverit ottaa lennon brysseliin ja minä laittan jääkaapin tuolta saunalta täyteen hyvää ohrajoumaa ja lämmitän saunan. Ilta sitten siinä suunnittelu palaverissa vierähtää. Ja seuraavana aamuna kaverit reissuun asunto-autolla minä mukana. Kaverit maksaa kaikki kulut, niin auton, pääsylippujen kuin kaikki muutkin. Ja joskus jos on ollut enemmän kuin kolme kaveria tulossa on otettu tuo harraste sitikka lisäksi mukaan ja takatallin ja sisätilan välinen ovi pois ja kas kummaa neljän pedin autoon mahtuu hyvin kahdeksan nukkumaan.
Tämä "vuokraus" systeemi on toiminut hyvin. Jos pieniä vahinkoja on kalustolle tullut, on kerätty kolehti kasaan( oven kahvat tai muuta sellaista) ja isomat menee hienosti vakuutus yhtiön piikkiin kun on omistaja mukana
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: lahna - 29.11.2012 kello on 11:56 ---Lähisukulaisille lainataan.
--- Lainaus päättyy ---
En lainaa enää sukulaisille kaikista pahimmasta päästä :(
Mrs. Robinsson:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 28.11.2012 kello on 20:20 ---Joskus ovat esim. suviseuroille kyselleet, niin sanon hinnaksi sopivan reilun hinnan - vaikka 16 ja sillä saa lainata niin pitkään kun haluaa eikä tarttee palauttaa. - siis euroako päivässä??? Eiku tuhatta euroa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Haha, tää on niin hyvä :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta