Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Captainkidd 28 Nov 2012
  • Laitoin tuonne sfc jäsenkeskusteluun tällaisen, mitäpä mieltä orgilaiset ?

    "Kas kun minulla sattuu olemaan yrittäjän luonne ja osaamistakin, niin sen myötä harrastelen muutamien tuotteiden kehittelyä karavaanarien tarpeisiin.

    Ihan ite kehittelin mm. turvaketjupaketin, kaasuadapterisetin ja Mad Dog Alarm - koiranhaukku/murina CD:n. (Suosittuja Australiassa, Englannissa ja USA:ssa)

    Kun keskusteluissa puidaan aiheita, jotka koskevat turvallisuutta, ryöstöjä tai kaasunsaantiongelmi a, niin olen niihin ottanut kantaa ennenkaikkea informaatiomielessä .
    Kun sitten monet kysyvät, niettä mistäs nuita saapi, niin voisin sanoa, ettei mistään paitti suoraan multa.

    Vaan eihän se nyt käy laatuun, että keskusteluihin aktiivisesti osallistuva karavaanari, joka myös on yrittäjä, kertoo mistä jotakin tuotetta ei saa ?
    Paitsi suoraan minulta, tai linkin kautta ebay:sta.

    Puudelin ytimessä piileksii tietenkin kateus, selvähän se. Mainostus kiälletty, piste.

    Vaan kun nää mun tuotteet ovat ihan tarpeellisia ja kysyttyjä. Minkätähen jotkut ovat niin kateellisia, että vaativat tietoa ja valistusta sisältävien viestien poistoa, jos niissä on viittaus tuotteeseen ja sen saatavuuteen.
    Alan liikkeistä ei minun tavaroita löydy, enempi hoppipohjalta harrastelen.

    Kertokaapa, varsin myös te jotka olette jotain hupia muutamasta tuotteestani saaneet. "
  • #2 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 28 Nov 2012
  • Laitoin tuonne sfc jäsenkeskusteluun tällaisen, mitäpä mieltä orgilaiset ?

    "Kas kun minulla sattuu olemaan yrittäjän luonne ja osaamistakin, niin sen myötä harrastelen muutamien tuotteiden kehittelyä karavaanarien tarpeisiin.

    Ihan ite kehittelin mm. turvaketjupaketin, kaasuadapterisetin ja Mad Dog Alarm - koiranhaukku/murina CD:n. (Suosittuja Australiassa, Englannissa ja USA:ssa)

    Kun keskusteluissa puidaan aiheita, jotka koskevat turvallisuutta, ryöstöjä tai kaasunsaantiongelmi a, niin olen niihin ottanut kantaa ennenkaikkea informaatiomielessä .
    Kun sitten monet kysyvät, niettä mistäs nuita saapi, niin voisin sanoa, ettei mistään paitti suoraan multa.

    Vaan eihän se nyt käy laatuun, että keskusteluihin aktiivisesti osallistuva karavaanari, joka myös on yrittäjä, kertoo mistä jotakin tuotetta ei saa ?
    Paitsi suoraan minulta, tai linkin kautta ebay:sta.

    Puudelin ytimessä piileksii tietenkin kateus, selvähän se. Mainostus kiälletty, piste.

    Vaan kun nää mun tuotteet ovat ihan tarpeellisia ja kysyttyjä. Minkätähen jotkut ovat niin kateellisia, että vaativat tietoa ja valistusta sisältävien viestien poistoa, jos niissä on viittaus tuotteeseen ja sen saatavuuteen.
    Alan liikkeistä ei minun tavaroita löydy, enempi hoppipohjalta harrastelen.

    Kertokaapa, varsin myös te jotka olette jotain hupia muutamasta tuotteestani saaneet. "

    ...Pitäkää tunkkinne...

    Onhan täällä muitakin jotka myy puuhastelujaan. Ei muuta kun tuotteet kehiin.  :D
  • #3 kirjoittanut pamaus 28 Nov 2012
  • Ei muutakuin tavarat myyntiin.

    Ja näille tuotteille on varmasti kysyntää.
  • #4 kirjoittanut vippe 28 Nov 2012
  • Toi koiran murina cd on vissii samainen, kun oli viime vappuna Salakalliolla? ..On muutes niin todellinen ääni et mun koiruus sitä kuunteli ja ihmetteli pää kallellaan,  et misä se koira on???
  • #5 kirjoittanut Ossi66 28 Nov 2012
  • Jos mainostus on jostain syystä kiellettyä keskustelun lomassa, pistä myynti ilmo sinne myyntiosastolle, niin kyllä viisaat sen sieltäkin löytää.
    Ittehän voi vaan mainita niitä jossain myytävän, niin kyllä joku kohta linkittää sen ilmotuksen sinne keskusteluunkin ;D
  • #6 kirjoittanut Alan 28 Nov 2012
  • Eiköhän tuollaiset tuotteet ole yksinomaan karavaanaria hyödyttäviä, ja sama koskee kaikkia asiallisia yrittäjiä Moniala Neljäysistä satunnaiseen talvisäilytyspaikan tarjoajaan, puhumattakaan näistä meidän omista, harrastuspohjalta toimivista, jotka auttavat muita/tekevät tuotteitaan suunnilleen tai kokonaan omakustannusperiaat teella.

    Harrastukseen täysin liittymättömiin mainostuksiin, jollaista harjoittavat sitä varten foorumille rekisteröityneet, suhtautuisin pidättyvästi. Esimerkkinä tuli mieleen taannoin markkinointia palstoilla viritellyt verkostomarkkinoint imyyjä.
  • #7 kirjoittanut sipu 28 Nov 2012
  • onnea paljon yritäjyyteen  Thumb
    mahtavaa ,että on kaltaisiasi yrittäjiä
    niitä tää maa tarvitsee
    jatka vain samaan tapaan ja laita likkiä
    jotta päästään tutkimaan ja hutkimaan
    tiedä vaikka kauppaakin sitten tekemään  Thumb
  • #8 kirjoittanut seppoko 28 Nov 2012
  • Maininnat tuotteista kehiin vaan.

    Miten minäkään olisin osannut ostaa adapterisarjaani ilman tietoa.
  • #9 kirjoittanut Captainkidd 28 Nov 2012
  • Mukavaa asennetta ja kiitos palautteesta Vippe!

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=181034635149

    Kiitokset myös Seppokolle, ja tässä googlen kääntäjällä aukeavassa ilmoituksessa on perusadapteri, johon voipi kiertää sitten 3 erilaista lisäadapteria UK, Norja, Hollanti ja Saksa, Belgia, Irlanti, sekä ihan uusi Espanjan adapteri.
    Koko paketin saapi 65 eurolla postikuluineen, painaa lähes kilon. Ja Seppoko, kaikki tiivisteet entistä huolellisemmin tarkistettu Thumb

    http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=181034640620#ht_1017wt_946

    Kuvassa näkyy pystyssä Bajonett-osa, missä ei ole tiivistettä, sillä sen tiivisteen koko määräytyy sen mukaan mihin pintaan se tapaa milloinkin.
  • #10 kirjoittanut tapani pokkinen 28 Nov 2012
  • olenkos kovin väärässä, mutta olisiko kyse samasta rehdistä "yrittäjästä" joka teki oharit Ristolle Thumbd
  • #11 kirjoittanut migel 28 Nov 2012
  • Do diin,onhan tuo sama nimimerkki-mutta antaa olla-ei jaksa vääntää ja kääntää-joko hommat pelaa tai sitten eivät-so simbel is that,,,,onhan niitä vääntöjä aina-eikä siinä mitään pahaa,kunhan kaikki ovat tyytyväisiä........ . antaa kaikkien kukkien kukkia :D :D :D
  • #12 kirjoittanut Ossi66 28 Nov 2012
  • Mukavaa asennetta ja kiitos palautteesta Vippe!

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=181034635149

    Kiitokset myös Seppokolle, ja tässä googlen kääntäjällä aukeavassa ilmoituksessa on perusadapteri, johon voipi kiertää sitten 3 erilaista lisäadapteria UK, Norja, Hollanti ja Saksa, Belgia, Irlanti, sekä ihan uusi Espanjan adapteri.
    Koko paketin saapi 65 eurolla postikuluineen, painaa lähes kilon. Ja Seppoko, kaikki tiivisteet entistä huolellisemmin tarkistettu Thumb !

    http://cgi5.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll

    Kuvassa näkyy pystyssä Bajonett-osa, missä ei ole tiivistettä, sillä sen tiivisteen koko määräytyy sen mukaan mihin pintaan se tapaa milloinkin.

    Tuo alempi linkki ei kyllä aukea mulle.

    Mistäs tuon haukkujan saaisi ihan kotimaasta ja mihin hintaan?
  • #13 kirjoittanut Alan 28 Nov 2012
  • olenkos kovin väärässä, mutta...

    Tämä asia taitaa olla keskusteltu ja sovittu, eikä siihen taida asianosaistenkaan mielestä olla tarvetta palata enempää. Pidetään foorumi sopuisana.
  • #14 kirjoittanut Captainkidd 28 Nov 2012
  • Ossi, ei niitä ole kuin minulla, laita yv, hinta on postikuluineen 11,25/kpl

    Tässä parempi linkki (ja toimiva) tuohon adapteriin, se on siis ns. perusadapteri.:



    http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=181034640620#ht_1017wt_946
  • #15 kirjoittanut Rokker 22 Dec 2012
  • Hmm, eikös me jo tuon myyjän kanssa sovittu että otan noita myyntiin Moniala Neljäysiin?

    En toki dissaa jos haluaa myydä itse, kyllä maailmaan kauppaa mahtuu hyville tuotteille.

    Rokk Oon !
Sivuja:
Toiminto