Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nettikaravaanissa huono vaihtuvuus

<< < (4/5) > >>

Alan:
Keväällä paremmin kuin kesällä, ite olin hiukan myöhässä. Perhevaunua myydessä on muuten tärkeää, ettei korosta liikaa antenni/tv -varustusta. Muutoin varma ostaja pahoitti mulle mielensä ja sanoi aika suoraan, että me ei tv:tä tarvita.  ::)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.11.2012     kello on 21:44 ---Perhevaunua myydessä on muuten tärkeää, ettei korosta liikaa antenni/tv -varustusta. Muutoin varma ostaja pahoitti mulle mielensä ja sanoi aika suoraan, että me ei tv:tä tarvita.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Eipä tuossa ole kuin perusharava ja 20" littu erillisellä digiboxilla.

Liukuovilla eristetyt makuutilat tosin löytyy ;)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 28.11.2012     kello on 21:50 ---Liukuovilla eristetyt makuutilat tosin löytyy ;)

--- Lainaus päättyy ---

Joo, ne toki ovat tarpeen, oli mullakin. Petipaikkoja pitäisi olla mieluusti vähintään 8. Sitten vaan Kalevaan ilmoitusta!

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.11.2012     kello on 21:44 ---Keväällä paremmin kuin kesällä, ite olin hiukan myöhässä. Perhevaunua myydessä on muuten tärkeää, ettei korosta liikaa antenni/tv -varustusta. Muutoin varma ostaja pahoitti mulle mielensä ja sanoi aika suoraan, että me ei tv:tä tarvita.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Ostaa ne kai muutkin kuin Lars Leevi L:n jälkeläiset vaunuja  ::)

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.11.2012     kello on 21:44 ---Keväällä paremmin kuin kesällä, ite olin hiukan myöhässä. Perhevaunua myydessä on muuten tärkeää, ettei korosta liikaa antenni/tv -varustusta. Muutoin varma ostaja pahoitti mulle mielensä ja sanoi aika suoraan, että me ei tv:tä tarvita.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Näin se muuten on, kun edellistä Hobbyä myin niin, pari tarjousta oli ilman tv-varustusta.  Mutta paras tarjous tuli kuitenkin tv-antennilla, jonne vaunu myytiin.

Ja näytti Hietasaaressa olevan viime kesänä kausipaikalla antenni pystyssä.

Mutta kaksi edellistä Soliferiä on mennyt anteenittomaan taloon aivan vaan nettikaravaanin kautta sattumalta.

Niin ja kokemus on kyllä nyt osoittanut, että syksyllä on ihan turha mitään myydä jos ilman ei anna.

Mutta kun huhtikuussa laittaa myyntiin, niin kyllä kysyntää piisaa, vaikka hintakin olisi korkeampi kuin syksyn hinta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View