Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Otatko (kausi-)influenssarokotuksen?

<< < (3/9) > >>

migel:
No just eilen sain kuulla klapitoimittajaltan i kauhu-uutisen kun hänen ikätoverinsa oli ottanut tuon sikapiikin ja sairastunut pahaan sydänvaivaan.

Ennen sitä raitis mies  ja maratoonari ja nyt pysäytetään sydän jos sais rytmin kuntoon....ei piikkejä tänne kiitos! Kaurapuuro ja ruisleipä saa toimia hautaan asti :D :D :D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 25.11.2012     kello on 15:05 ---En ota ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

En ole koskaan ottanut. Enkä tiedä miksi se pitäisi ottaa. Otan heti, jos joku joka on ottanut eikä kahteen kymmeneen vuoteen ole sairastanut minkäänlaista flunssaa. ::)

Alan:
Kun kerran antoivat, niin otin. Jos sillä influenssan vältän niin oli vaivan arvoista.

Minkäänlaisia oireita ei rokotuksesta mulle tullut, rouvalla oli samana päivänä pikkuisen käsivarsi kipeänä.

Aippe:
Vuonna 2010 otin ja tuli heti sellanen flunssa, että oksat pois ja muutenkin oli sitten kaikki mahdolliset räkätaudit pitkin vuotta, joten päätin että se kokeilu sai riittää minulle.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe - 25.11.2012     kello on 17:09 ---Vuonna 2010 otin ja tuli heti sellanen flunssa, että oksat pois ja muutenkin oli sitten kaikki mahdolliset räkätaudit pitkin vuotta, joten päätin että se kokeilu sai riittää minulle.

--- Lainaus päättyy ---

Tuota juuri tarkoitin.   Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View