Matkailukeskustelut > Tapahtumat
vaanarit tavataanko vanhaan malliin Turun Messukeskuksessa 11-13.1-13 ?
migel:
Seon Martin sillan kupeessa oleva turun vanhin hostel ja juuri remontoitu ja sanoivat että karavaanarikortilla saa vielä alennusta kenties!!!?
Googleta Turku turist info tms,,,sieltä kyllä löytyy infoa...
Tämä on siis halvin vaihtoehto-toki sieltä löytyy kalliimpiakin huoneita! Toinen vaihtoehto on kokemuksenarvoinen hostelli s/s Bore joka on hintaluokaltaan samankaltainen ja siellä hintaan kuuluu aamiainen ja on vaan kivenheiton päässä tästä!
Bussilla no. 100 pääsee messukeskukselta keskustaan ja samalla lipulla bussi no 1 satamaan ja jonka reitin varrella on molemmat hostellit.
Bore on siinä Forum Marinumin takana Aurajoella!!! Tervetuloa Turkuun :D :D :D
migel:
Tossa vielä linkki!!!! :D
http://www.turkutouring.fi/hostel-turku_fi
migel:
Nyt alko jumittaan niin paljon etten taida osallistua Turun messuille ollenkaan vaan hoidan koiraperhettäni täällä kotonassa!
Tippu vähän fiilarit Antin ja Riston tapahtumien takia ja kotona tarvitaan minun läsnäoloa juuri nyt tämä loppuviikko!
Ottakaa toki kuvia treffeistä ja pitäkää hauskaa meidänkin puolesta!
Olen pahoillani etten pääse mutta joskus asiat kääntyvät vaan siten!!!! Nyt haluan koirani leikkaushaavan parantuvan ja se vaatii hieman huomiota! Itse asiassa olen 24h hänen vierellään ja valvon ettei pääse kynsimään haavaa auki!!!!
Ja Sipu! Älkää ostako sitä lippua mulle ollenkaan kun en kerran tule sinne ollenkaan!
Pitäkää hauska messuilu meidänkin puolesta ja otetaan toinen kerta uudestaan Thumb
Näin tällä kertaa........... t migel
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 9.01.2013 kello on 12:41 ---Nyt alko jumittaan niin paljon etten taida osallistua Turun messuille ollenkaan vaan hoidan koiraperhettäni täällä kotonassa!
Tippu vähän fiilarit Antin ja Riston tapahtumien takia ja kotona tarvitaan minun läsnäoloa juuri nyt tämä loppuviikko!
Ottakaa toki kuvia treffeistä ja pitäkää hauskaa meidänkin puolesta!
Olen pahoillani etten pääse mutta joskus asiat kääntyvät vaan siten!!!! Nyt haluan koirani leikkaushaavan parantuvan ja se vaatii hieman huomiota! Itse asiassa olen 24h hänen vierellään ja valvon ettei pääse kynsimään haavaa auki!!!!
Ja Sipu! Älkää ostako sitä lippua mulle ollenkaan kun en kerran tule sinne ollenkaan!
Pitäkää hauska messuilu meidänkin puolesta ja otetaan toinen kerta uudestaan Thumb
Näin tällä kertaa........... t migel
--- Lainaus päättyy ---
ok
pidäppä koiruus kunnossa
ja tuleehan noita messuja Thumb
ja taapaamisiakin joskus jossakin Thumb
juuh hauskaa pidetään
ja toivottavasti nähdään sentään joitakin Orgillaisia
sovitussa kohtaa Thumb
Rölli:
Ja just mulle rupes varmentuun ett tuun messuille ja juuri migelin tapaamista ootin.. monest menty läheltä va viell ei törmätty, ja ei vissiin tälkertaakaan...
Mutt koita parantaa se koiruus, jospa ois meill molemmill sen verran vuosii jälell ett viell nähään
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta